Jeg får den imorgen, og skal i den anledning nok skrive en lille spalte eller to om den her i forummet. Dog skal det siges at jeg mest køber den for at afspille Blu-Ray-film. Jeg har dog købt 3 spil til den. :)
Er der forresten nogen der ved om den ligesom PS2'eren larmer når den afspiller DVD film? Tænker mere på at når den afspiller fx Blu-Ray hvor der er mere data på skiven. Så må den vel også lave de klassiske "scanne-lyde".. Eller har Sony fået has på problemet?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det fik de da allerede has på ved ps2'en (i de senere udgaver) - min larmer i hvert fald ikke mere end min dvd-afspiller, når den bliver brugt til at vise film..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Men goddang jeg vil gerne ha den PS3! Men har ik lige råd til at smække 5500kr lige nu, men havde jeg haft penge til det havde jeg købt den med det samme! Kunne godt finde på at spare op til den nu, så jeg ka købe den engang når det nye Metal Gear Solid kommer til den, for må da sige det er en af de primære årsager til at jeg gerne vil ha en ps3
#1 rubberdub 18 år siden
Skal selv have en, men venter lidt...
#2 Bony 18 år siden
Edit: OG nede i pris. For prisen er sgu latterligt høj..
#3 pulse83 18 år siden
#4 Bony 18 år siden
#5 HonoDelLoce 18 år siden
Det fik de da allerede has på ved ps2'en (i de senere udgaver) - min larmer i hvert fald ikke mere end min dvd-afspiller, når den bliver brugt til at vise film..
#6 filmz-Bartman 18 år siden
Men goddang jeg vil gerne ha den PS3! Men har ik lige råd til at smække 5500kr lige nu, men havde jeg haft penge til det havde jeg købt den med det samme! Kunne godt finde på at spare op til den nu, så jeg ka købe den engang når det nye Metal Gear Solid kommer til den, for må da sige det er en af de primære årsager til at jeg gerne vil ha en ps3
#7 dolphinfriendly 18 år siden
#8 DarkLight 18 år siden
#9 dolphinfriendly 18 år siden
#10 DarkLight 18 år siden