WOW - Neurosis er et af mit absolutte favoritbands, jeg er vildt oppe at køre over at de kommer på Rosser! "Times of Grace" er i min bog det måske bedste metal album der nogensinde er udgivet - det bliver en fornøjelse endeligt at få set dem live!
Hmm, hørte Neurosis på Dynamo Festival for måske ti år siden. Lidt af et udstyrsstykke, men jeg synes nu, at deres musik gør sig bedre på cd. Lydbilledet lød lidt rodet, selv om det da gungrede godt derudad, da samtlige bandmedlemmer hamrede løs på diverse trommer :-)
Through Silver In Blood var en fed skive, som man måske skulle prøve at grave frem igen.
Må dog indrømme, at jeg ikke giver meget for dette års Roskilde-program, men det er jo en smagssag.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fik set: Alamaailman Vasarat(3/6) Gojira(5/6) Satyricon(3/6) Pablo Moses & U-Roy(4/6) Mono(4/6) Isis(4/6) Faith No More(5/6) Nick Cave(5½/6) The Mars Volta(3/6) Cancer Bats(4/6) Gogol Bordello(6/6) Black Dice(3/6) Pet Shop Boys(2/6)
#11 Skeloboy 16 år siden
#12 dolphinfriendly 16 år siden
#13 Skeloboy 16 år siden
#14 dolphinfriendly 16 år siden
#15 filmz-yoshimura 16 år siden
Through Silver In Blood var en fed skive, som man måske skulle prøve at grave frem igen.
Må dog indrømme, at jeg ikke giver meget for dette års Roskilde-program, men det er jo en smagssag.
#16 Skeloboy 16 år siden
#17 Skeloboy 16 år siden
Er der søndag kl. 11.30...
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark...
#18 PredatorX 16 år siden
#19 Skeloboy 16 år siden
#20 Skeloboy 16 år siden
Fik set:
Alamaailman Vasarat(3/6)
Gojira(5/6)
Satyricon(3/6)
Pablo Moses & U-Roy(4/6)
Mono(4/6)
Isis(4/6)
Faith No More(5/6)
Nick Cave(5½/6)