Gravatar

#11 Skeloboy 16 år siden

Er faktisk nu kommet frem til den konklusion, at årets program er det bedste siden 2003!!!(det første år jeg var med)
Gravatar

#12 dolphinfriendly 16 år siden

WOW - Neurosis er et af mit absolutte favoritbands, jeg er vildt oppe at køre over at de kommer på Rosser! "Times of Grace" er i min bog det måske bedste metal album der nogensinde er udgivet - det bliver en fornøjelse endeligt at få set dem live!

Gravatar

#13 Skeloboy 16 år siden

Neurosis er sindssyg fedt...og du kender vel også Isis?
Gravatar

#14 dolphinfriendly 16 år siden

#13 Oh yeah - Isis er virkeligt et godt band, men var ikke imponeret over dem live da jeg så dem sidst.

Gravatar

#15 filmz-yoshimura 16 år siden

Hmm, hørte Neurosis på Dynamo Festival for måske ti år siden. Lidt af et udstyrsstykke, men jeg synes nu, at deres musik gør sig bedre på cd. Lydbilledet lød lidt rodet, selv om det da gungrede godt derudad, da samtlige bandmedlemmer hamrede løs på diverse trommer :-)

Through Silver In Blood var en fed skive, som man måske skulle prøve at grave frem igen.

Må dog indrømme, at jeg ikke giver meget for dette års Roskilde-program, men det er jo en smagssag.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 Skeloboy 16 år siden

#15 - ja, jeg giver så gerne 1807 kr...:)
Gravatar

#17 Skeloboy 16 år siden

Og vejret ser ud til at blive fintm selvom, der er selvfølgelig er stor usikkerhed endnu...

Er der søndag kl. 11.30...

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark...
Gravatar

#18 PredatorX 16 år siden

Jeg gad fandeme godt se Down... grrrr. Jeg synes sgu programmet er ret godt. Jeg ville dog smide Scamp og Dawn of Demise op på Must-sees
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#19 Skeloboy 16 år siden

Så går toget om 2 timer...skal bo på J...ikke optimalt, men hegnet blev væltet kl. 21...det er fandeme for lamt
Gravatar

#20 Skeloboy 16 år siden

FEEEEED festival...

Fik set:
Alamaailman Vasarat(3/6)
Gojira(5/6)
Satyricon(3/6)
Pablo Moses & U-Roy(4/6)
Mono(4/6)
Isis(4/6)
Faith No More(5/6)
Nick Cave(5½/6)