Gravatar

#141 NightHawk 19 år siden

# 140 -

Gode bud. Jeg tror dog stadig på en smal Australsk sejr :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#142 filmz-grev_michal 19 år siden

hehe :-)

Ja muligheden for at australien scorer er jo ikke helt utopisk, brasiliens eneste svage punkt er jo deres forsvar.

De har så bare et angreb der er betydelig mere overlegent , så at der går et par mål ind betyder normaltvis ikke så meget :)

på managersiden har jeg hiddink, neil, kaka og ronaldinho i spil :-D

Hvis dit bud på 1-0 til aussierne går hjem får du 10 virtuelle kroner af mig :-)
Gravatar

#143 NightHawk 19 år siden

# 142 -

Jeg krydser fingre for at min profeti holder hjem og ser frem til de 10 virtuelle kr :)

Tror godt det kan lykkedes. Det kræver blot at Brasilliens træner holder den levende vanilje budding Ronaldo på banen resten af kampen og at Viduka husker at bytte sine laksko ud med rigtige fodboldstøvler :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#144 filmz-Bruce 19 år siden

Håber efterhånden brasserne ryger ud i 1/8 finalerne, hvis det er sådan en gang uinspireret fodbold man skal se på.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#145 filmz-grev_michal 19 år siden

*GG* ja ronaldo er ikke helt hvad han har været, men det kan man jo også sige om carlos og cafu :-)

Ser ud til din profeti er mere plausibel end min efter første halvleg grrrr - virker ikke til at der kommer +4 mål i denne kamp længere. Øv hvor er jeg skod hehe

edit: tager måske det ovenstående i mig igen lidt senere *ss*
Gravatar

#146 NightHawk 19 år siden

# 145 -

NEEEJJ ! Der røg de penge :( Øv, dumme Ronaldo! Kan man nå at ændre budet til 2-1 til Australien ? :)
Gravatar

#147 filmz-grev_michal 19 år siden

ja så laver jeg mit om til 3-0 *ss*

(hmm kan åbenbart ikke ændre mit bet skod)
Gravatar

#148 filmz-grev_michal 19 år siden

vi er da vist kombineret jordens værste tippere fætter *G* nå hvad er så dit bud på frankrig kampen :-)
Gravatar

#149 NightHawk 19 år siden

# 148 -

Pokkers! Australien var sgu tæt på at få udlignet og så går brasillien lige ned og får stolpe ind til 2-0 :(

Men respekt, du var tæt på at ramme de 3-0 :)

Mit bud på Frankrig vs. Sydkorea, blir 2-1 til Sydkorea. Frankrig kommer foran på straffe, men går så helt kolde da Sydkorea skifter det franske pensionist tempo ud med 1. divisions tempo og overspurter dem med to langskud.

Hvad tipper du ? :)
Gravatar

#150 filmz-Bruce 19 år siden

Jeg siger 0-0, Frankrig holder 0'et for 5. VM kamp i træk :D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: