Gravatar

#131 filmz-Bruce 19 år siden

#130 Jeg talte kun een gang, hvor Italien ikke var off side og tre, hvor der ikke blev dømt og der var. De vadede ind i dem. Må prøve og se den igen imorgen.

Synes amerikanerne 9 mod 10 gjorde det utrolig godt på fløjene, havde godt sammenspil, som udmundede i tre store chancer i anden halvleg.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#132 filmz-jonasgr 19 år siden

Ja uafgjort var helt klart et fortjent resultat. USA spillede rigtig godt, og Italien kom aldrig rigtigt igang med sit spil.

De off-side som jeg ikke mente der var der, er også sådan nogle lige på grænsen, som det altid er med Italien. Det var heller ikke noget som ville have fået betydning for kampen.

Men det ser ud til at blive en af de mest spændende puljer ved dette vm. Alle 4 hold har reelt en chance for at gå videre.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#133 Patriarch 19 år siden

Hejsa. Kan du ikke lige prøve at opsumere for mig hvad der skal til for at et hold som f.eks USA kan gå videre. Jeg er ikke helt inde i reglerne. Jeg kan se de har 1 point, mod 3, 3, og 4. Men hvem skal vinde over hvem osv.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#134 The Insider 19 år siden

Jeg kan også godt lige tage den... Det bedste for USA ville være, hvis de vinder deres sidste kamp mod Ghana og Italien vinder over Tjekkiet. Så har Italien 7 point, USA 4 og de to resterende vil have 3. USA kan ikke bruge andet end en sejr. Hvis Tjekkiet spiller uafgjort med Italien har Tjekkiet og USA begge 4 point (hvis USA sejrer), men Tjekkiet har i øjeblikket en målscore på 1, hvorimod USA har en på -3. Ergo skal USA vinde med 5 overskydende mål hvis Tjekkiet får uafgjort (hvis USA og Tjekkiet ender med samme målscore, så har Tjekkiet vundet indenbyrdes og går videre). Pænt urealistisk :-)
War. War never changes.
Gravatar

#135 filmz-jonasgr 19 år siden

#133 Først og fremmest skal USA vinde over Ghana, således vil USA have 4 point og Ghana 3 point.

Dernæst er USA afhængige af resultatet mellem Italien og Tjekkiet. Uafgjort i denne kamp og Italien, Tjekkiet og USA har alle 4 point. Så er det først indbyrdes opgør, og dernæst målscoren der gælder.

Hvis Tjekkiet vinder over Italien, så vil Tjekkiet have 6 point og førstepladsen og Italien og USA har 4 point og målforskellen gælder.

Vinder Italien over Tjekkiet. Går Italien videre som nummer 1 med 7 point og USA som nummer 2 med 4 point.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#136 Patriarch 19 år siden

Tak for forklaringen. Rart at have den slags viden næste gang puljen spiller. Det bliver bestemt spændende :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#137 NightHawk 19 år siden

Wuhhu! Så er der kun 1 time til, at de australske neanthertalere, skal gi' de samba dansende tøsepigebørn fra Brasillien, en lektion i hvordan fodbold skal spilles!

Kampens dramatiske højdepunkt kommer efter 5 min. af første halvleg, hvor Ronaldo får sit medbragte landgangsflute med brokwurst galt i halsen og må sendes til akut udpumpning.

Brasillien går herefter i panik og blir tromlet ned af den australske fighting spirit.

Jeg tipper 1-0 til Australien. Viduka helflugter bolden op i hjørnet, efter at ha' spillet 1-2 finten via Ronaldinho's fortænder, i overtiden.

Go Australia!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#138 filmz-grev_michal 19 år siden

hehe godt bud ellers fætter :-) Har dummet mig lidt og har 2 fra både brasilien og australien på mit hold *G* så hvad det angår er det mig ligemeget hvordan det går.

Det lugter lidt af en afklapsning til australien men nu må vi se - spændene bliver det :)
Gravatar

#139 NightHawk 19 år siden

# 138 -

Hvad tror du resultatet blir ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#140 filmz-grev_michal 19 år siden

Tror brasilien vil gå ind og vise at de er ligeså interessante som argentina :) De to nationer er jo lidt konkurrende - tror dog ikke på de er istand til at vinde 6-0.

Har været fræk og tippet 4-0 :) men 3-1 og 4-2 kunne også være frække

Skriv ny kommentar: