Gravatar

#71 filmz-grev_michal 19 år siden

hehe - ja jeg har satset på kaka,ronaldinho,zidane og thuram iaften så må vi se om det holder stik :-)

Tror ikke på der kommer de store overraskelser idag:

brasilien og frankrig burde jo ikke have de store problemer.

På papiret havde korea en walkover mod togo. En walkover er det ikke blevet men de hev den hjem - togo havde da godt nok en overraskende første halvleg *s*
Gravatar

#72 filmz-grev_michal 19 år siden

skuffende af franskmændene, ligner bestemt ikke nogen seriøse favoritter. Havde godt nok forventet noget mere :-(
Gravatar

#73 filmz-jonasgr 19 år siden

#72 Jeg havde så forventet netop dette. De har mødt Schweiz i kvalen og der har de spillet meget tætte kampe med max 1 mål i kampene.

Frankrig skaber simpelthen ikke noget. Hvis jeg var fransk landstræner (hvilket jeg heldigvis ikke er), så ville jeg tage enten Makelele eller Viera ud. Og så spille med Zidane, Ribery og Malouda, og så en af de førnævnte.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#74 filmz-sanjo 19 år siden

Hold kæft det var ringe af frankrig. Kedeligste kamp indtil videre i det her VM forløb.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#75 filmz-Bruce 19 år siden

Skuffende Brasiliansk hold indsats. Jeg så åbenbart en anden match end de danske TV værter, for Kroatien havde i mine øjne klart fortjent uafgjort.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#76 filmz-michaell 19 år siden

brasilien og frankrig burde jo ikke have de store problemer.

Det kan man vidst ikke helt sige... Kroatien gav sgu Brasilien kamp til stregen!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#77 ks 19 år siden

Kroatien spillede rigtig godt, men jeg synes alligevel Brasilien fortjente sejren. Eneste grund til, at Kroatien kom frem til mange chancer var fordi, at Brasilien simpelthen var for svage defensivt på deres fløje, og det var jo hvad man kunne forvente med Carlos og Cafu derude.

Ronaldo/Adrian skuffede mig meget, aka. Chubby 1/Chubby 2 - lad os se Robinho og Fred danne angrebsduo i næste kamp, tak!

Mht. Frankrig.. Ingen kommentarer, de gjorde det godt nok ikke særlig godt og mine forventninger til dem blev sænket meget voldsomt efter dagens meget tamme indsats.
Gravatar

#78 wiseguy 19 år siden

Tjaa Frankrig levede fuldt ud op til mine forventninger (#58) hvorimod Brasilien skuffede lidt - det var en noget forkølet indsats og de skal vidst være mere end tilfredse med den 1-0 sejr. Kroatien kæmpede flot.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#79 filmz-grev_michal 19 år siden

Godmorgen

#78 Er helt enig. Nyder brasserne når de spiller, men faktisk lod man mest mærke til kroatien på banen og det er ret atypisk - meget lige kamp der kunne have gået begge veje.
Gravatar

#80 davenport 19 år siden

"Så gælder det Tyskland i aften. Vi er sat tilbage til 30erne med omvendt fortegn, og polakkerne invaderer Tyskland.."

(Var det ikke meget Gunnar Nu agtigt?)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: