Ja Italien overraskede positivt igår - havde ikke regnet meget med dem op til slutrunden men det ser da lovende ud :-)
Ja brasilien har jeg glædet mig til at se, har de fleste nok :-)
Frankrig er lidt tricky, jeg håber da vi får set zidane slutte med stil - time will tell. Det fedeste ville være at frankrig klarer sig godt, men at henry flopper fælt - hader ham ubeskriveligt meget *gg*
Jeg var også meget overrasket over Italien, og vil faktisk gå så langt som at sige, at de måske godt kunne gå hen og blive en verdensmester, hvis de kan holde samme høje niveau. Jeg har aldrig set meget til Luca Toni før, og han ser fandme uortodoks ud, men han virkede pænt giftig igår! Derudover blev Italien snydt for et rødt kort til Ghana, da Kuffour viste sin psykopatiske side og slagtede Iaquinta i en regulær nedbremse, umiddelbart efter blev Ghana så godt nok snydt for et straffespark. Fy for helvede, det var en rigtig god kamp, men eddermame en ringe dommerpræstation.
Og så kudos til Tjekkiet for at spille noget af det flotteste fodbold turneringen hidtil har budt på!
#61 filmz-grev_michal 19 år siden
Ja brasilien har jeg glædet mig til at se, har de fleste nok :-)
Frankrig er lidt tricky, jeg håber da vi får set zidane slutte med stil - time will tell. Det fedeste ville være at frankrig klarer sig godt, men at henry flopper fælt - hader ham ubeskriveligt meget *gg*
#62 filmz-sanjo 19 år siden
#63 Patriarch 19 år siden
#64 filmz-grev_michal 19 år siden
#65 JannikAnd 19 år siden
#66 Patriarch 19 år siden
Ja - lidt ligesom Brazillien? ;)
Jeg er fristet
#67 JannikAnd 19 år siden
#68 davenport 19 år siden
#69 ks 19 år siden
Og så kudos til Tjekkiet for at spille noget af det flotteste fodbold turneringen hidtil har budt på!
#70 filmz-michaell 19 år siden
Det ændrer sig når Brasilien spiller iaften!!