Et lidt lille spørgsmål til de kyndige iTunes-brugere.
Er det ikke muligt at oprette et bibliotek i iTunes med f.eks. .mov og mpg-filer? Hver gang jeg forsøger at tilføje et filmklip i f.eks. .mov, så kan jeg ikke se det bagefter. Kan man evt. downloade et plugin til iTunes?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
problemet ved det er, at iTunes skal være kompatibel med iPod og de kan kun afspille mp4 film.
Derudover forstår jeg heller ikke hvorfor du overhovedet vil lave et filmarkiv i iTunes. Det er jo ikke ligefrem lavet til film, det er bare en extra feature.
#1 Yoda 18 år siden
Er det ikke muligt at oprette et bibliotek i iTunes med f.eks. .mov og mpg-filer? Hver gang jeg forsøger at tilføje et filmklip i f.eks. .mov, så kan jeg ikke se det bagefter. Kan man evt. downloade et plugin til iTunes?
#2 filmz-light wader 18 år siden
Derudover forstår jeg heller ikke hvorfor du overhovedet vil lave et filmarkiv i iTunes. Det er jo ikke ligefrem lavet til film, det er bare en extra feature.
#3 Corgan 18 år siden
#1:
Når du tilføjer et klip i iTunes smider den automatisk klippet i "Movies" kategorien.
#2:
Nej, det skal det ikke. Man kan sagtens hive .mov filer ind i iTunes.
#4 NOWhere 18 år siden
Det er .avi den ikke vil afspille.