Gravatar

#11 filmz-lbw 18 år siden

Det ville være for let at få penge tilbage... derfor vælger jeg og gå i mod strømmen og betale 6000 kr. :(
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#12 DarkLight 18 år siden

#8, det skal man altid.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 HonoDelLoce 18 år siden

Synes det er flot, stort og modigt af dig at gå imod flertallet og kæmpe for individualitet ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 18 år siden

#12 Tilsyneladende ikke, hvis man læser #2 og #6
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#15 filmz-vassago 18 år siden

8500kr tilbage, men så fik jeg en telefonregning, så var der ikke meget tilbage, og efter en tur til tandlægen var der så -500kr... Forbandet være telefonregninger og tandlæger, og farvel smukke fladskærm.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#16 HonoDelLoce 18 år siden

Så vidt jeg har forstået skal man kun udfylde sådan en, hvis man har "særlige faktorer" så som f.eks. kørselsfradag, kørepenge osv osv..

Jeg har aldrig udfyldt sådan en.. Heller ikke selvom jeg har optaget større lån.. De har jo bare haft den effekt, at jeg så har fået flere penge tilbage, når det var tiden til at gøre op :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 cyberzed 18 år siden

Sølle 301,-
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#18 filmz-yoshimura 18 år siden

#15 Hvem fan... har du ringet til!?!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#19 filmz-vassago 18 år siden

GPRS og snak i Qatar, Tyskland og Frankrig var dyrere end forventet. Det kan kun anbefales at købe mobiler i de pågældende lande :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#20 Scherlund 18 år siden

Jeg vælger at tilslutte mig minoriteten og betaler så den kæmpe sum af 80kr. på SKATs konto. Heller ikke nogen fladskærm til mig :(

Skriv ny kommentar: