the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
8500kr tilbage, men så fik jeg en telefonregning, så var der ikke meget tilbage, og efter en tur til tandlægen var der så -500kr... Forbandet være telefonregninger og tandlæger, og farvel smukke fladskærm.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Så vidt jeg har forstået skal man kun udfylde sådan en, hvis man har "særlige faktorer" så som f.eks. kørselsfradag, kørepenge osv osv..
Jeg har aldrig udfyldt sådan en.. Heller ikke selvom jeg har optaget større lån.. De har jo bare haft den effekt, at jeg så har fået flere penge tilbage, når det var tiden til at gøre op :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-lbw 18 år siden
#12 DarkLight 18 år siden
#13 HonoDelLoce 18 år siden
Synes det er flot, stort og modigt af dig at gå imod flertallet og kæmpe for individualitet ! :D
#14 filmz-yoshimura 18 år siden
#15 filmz-vassago 18 år siden
#16 HonoDelLoce 18 år siden
Så vidt jeg har forstået skal man kun udfylde sådan en, hvis man har "særlige faktorer" så som f.eks. kørselsfradag, kørepenge osv osv..
Jeg har aldrig udfyldt sådan en.. Heller ikke selvom jeg har optaget større lån.. De har jo bare haft den effekt, at jeg så har fået flere penge tilbage, når det var tiden til at gøre op :)
#17 cyberzed 18 år siden
#18 filmz-yoshimura 18 år siden
#19 filmz-vassago 18 år siden
#20 Scherlund 18 år siden