Hehe.. En af mine venner var nede i banken for at hæve penge.. Da han så fik kvitteringen printet ud, stod der pludselig 26'000kr på hans konto.. Og her snakker vi altså om en fyr, der ikke har set plus på kontoen siden ruder konge var knægt ;) Så han var pænt glad :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg skal da godt nok lige udfylde min selvangivelse, før jeg får at vide, om jeg får eller skal være den glade giver. Men det er måske, fordi jeg har rentefradrag og kørselsfradrag og den slags, som jeg skal ind og bekræfte/justere.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg kunne ikke få tast-selv på skat.dk til at virke, den ville ikke åbne pdf-filerne.. Så jeg ringede derind, og de sagde, at min opgørelse var gjort op osv, men den var sendt til noget revidering eller et eller andet (vidst nok noget med at jeg skylder politiet nogle penge, som de lige vil have trukket fra først :D) - så jeg ville først få noget (om så det er en check eller et girokort) næste uge..
Æv også..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 chronaden 18 år siden
der står følgende under "Personlige skatteoplysninger m.v.":
Overskydende skat
Indkomstår: 2005
Dato: 3/4-2006
Beløb: 4.288
R.dato: 2/10-06
Betyder det jeg får de penge udbetalt (hvis ja, hvornår?).. eler er det allerede nogle jeg har fået?
Takker på forhånd :>
#2 MuManden 18 år siden
#3 filmz-Bruce 18 år siden
Tillykke med tilbagebetalingen :)
#4 Syndrome 18 år siden
#5 Notional 18 år siden
#6 HonoDelLoce 18 år siden
Hehe.. En af mine venner var nede i banken for at hæve penge.. Da han så fik kvitteringen printet ud, stod der pludselig 26'000kr på hans konto.. Og her snakker vi altså om en fyr, der ikke har set plus på kontoen siden ruder konge var knægt ;) Så han var pænt glad :D
#7 DarkLight 18 år siden
#8 filmz-yoshimura 18 år siden
#9 HonoDelLoce 18 år siden
Æv også..
#10 filmz-Kadann 18 år siden