Jeg hørte et ret fedt rocknummer i radioen forleden, mens jeg kørte bil, men jeg fik ikke fat i, hvad det hed, eller hvem det var med.
Det eneste af teksten, jeg kan huske, er:
Farewell to the Pharaoh Goodbye to the ??? city
Svært, I know, men det kunne jo være, der sad en derude bag skærmen og kendte nummeret. Har prøvet at google det, men det giver ingen resultater, så jeg er selvfølgelig også lidt nervøs for, at jeg husker/har hørt forkert.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#3 Ja, for satan! Det var sgu den. Ikke så sært, at man ikke kan finde den, når man ikke engang kan høre, hvad de synger :-)
Tusind tak. Fedt nummer - også ved genhør.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-yoshimura 16 år siden
Jeg hørte et ret fedt rocknummer i radioen forleden, mens jeg kørte bil, men jeg fik ikke fat i, hvad det hed, eller hvem det var med.
Det eneste af teksten, jeg kan huske, er:
Farewell to the Pharaoh
Goodbye to the ??? city
Svært, I know, men det kunne jo være, der sad en derude bag skærmen og kendte nummeret. Har prøvet at google det, men det giver ingen resultater, så jeg er selvfølgelig også lidt nervøs for, at jeg husker/har hørt forkert.
#2 stoffer 16 år siden
#3 RFriis 16 år siden
#4 Takfornu 16 år siden
#5 filmz-yoshimura 16 år siden
Tusind tak. Fedt nummer - også ved genhør.