Gravatar

#1 filmz-yoshimura 16 år siden

Hjælp!

Jeg hørte et ret fedt rocknummer i radioen forleden, mens jeg kørte bil, men jeg fik ikke fat i, hvad det hed, eller hvem det var med.

Det eneste af teksten, jeg kan huske, er:

Farewell to the Pharaoh
Goodbye to the ??? city

Svært, I know, men det kunne jo være, der sad en derude bag skærmen og kendte nummeret. Har prøvet at google det, men det giver ingen resultater, så jeg er selvfølgelig også lidt nervøs for, at jeg husker/har hørt forkert.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 stoffer 16 år siden

teksten siger mig ikke noget, men hvis det var på p3 kan du finde deres playlister på deres hjemmeside hvis du kan huske ca. hvad tid du hørte den.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#3 RFriis 16 år siden

Lyder lidt som denne: [url= Lies - Farewell to the Fairground[/url]
Gravatar

#4 Takfornu 16 år siden

Du kan jo altid forsøge at ringe til radiostationen for de skal have playlister, og den vej kan du nok finde finde frem til den.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 16 år siden

#3 Ja, for satan! Det var sgu den. Ikke så sært, at man ikke kan finde den, når man ikke engang kan høre, hvad de synger :-)

Tusind tak. Fedt nummer - også ved genhør.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: