Gravatar

#11 Guts 19 år siden

Hey Patriarch!!!

Sad lige og tænkte om der ikke var en gang hvor du spillede noget andet musk for Os??!

Tager jeg helt fejl??

Gad godt at høre det.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#12 elwood 19 år siden

Godt arbejde du, glæder mig til at høre mere til din musik karriere indefor Spil branchen, Btw. Hideo Kojima har ikke kontaktet dig endnu, fordi HGW har meldt sig syg 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Patriarch 19 år siden

Tjoo... Jeg har et par gange stilt lignende spørgsmål med nogle andre melodier - samt posted et par musik smagsprøver her og der. :)

En eller anden dag kan det være jeg får et website hvor jeg kan afspille noget af min musik :D

Ja - nu må se hvad der sker når "Haze" kommer ud. Med lidt held mixes musikken lidt højere end det blev i TimeSplitters. :-/

Vi må ikke håbe jeg bliver alt for eftertragtet da jeg jo gerne skulle have tid til at lave brætspil ;-)

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 elwood 19 år siden

#13 jeg krydser fingere hvertfald, for at det går godt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 duuk74 19 år siden

#1 Hvilket setup bruger du i øvrigt Patriach? Jeg har selv anskaffet mig Cubase samt sådan to karle her:

Midi Keyboard
Lydkort

+ jeg har lånt sådan en fætter her:
Mixer
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#16 Patriarch 19 år siden

Jeg bruger også Cubase SX3 som sequencer.

Derudover har jeg et 88 tangenters midi keyboard, nogle studio højtalere, 6 PC'ere og ubeskrivlig meget software :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#17 thomas040 19 år siden

Du er bedre til at producere end jeg er.... Kan du ikke lære mig et eller andet. Måske kan jeg gøre noget for dig....

http://www.davidsebastianbuus.dk
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: