Interessant læsning. Faldt lige over denne skræmmende historie. Hvis der bare var nogen der havde fortalt ham at det imidlertid ikke kunne have ladet sig gøre i praksis. :) Men ikke desto mindre en skræmme historie om, hvor langt man vil gå for videnskaben:
- mine tanker går på at der 'snart' dukker et eller andet forsøg op, fx et gensplejset menneske, der bare indtil nu har været holdt hemmeligt. Man ved aldrig hvilke forsøg der foregår rundt omkring i verden af skruppelløse forskere uden antydningen af moralske værdier. Et eller andet fuldstændig sindsygt projekt der overskrider vores vildeste fantasier. En af den slags der ændrer videnskabens image med et slag. "Science fiction" er pludselig ikke et enemærke i filmens verden, men er den ufuldstændige (læs. hemmelige) historie om videnskabens, næsten uendelige muligheder. :)
Tak for link ellers. Der er tonsvis af læsning derinde, der ligger lige midt i min største interessesfære. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#9: Hvis du ville gøre et scoop, så skulle Palin inkluderes på det! I kan jo for eksempel introducere en feature, hvor man i et lille vindue i hjørnet af skærmen ser, hver gang hun blinker.
#1 Highland Park 16 år siden
http://www.newscientist.com/article/mg20126905.000...
Tænk engang hvis det en dag bliver muligt at se en lyslevende mammut. :)
#2 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Highland Park 16 år siden
Og Filmz driver gæk med mig - endnu en gang. :(
#4 Bony 16 år siden
http://www.newscientist.com/article/mg19926701.000...
- mine tanker går på at der 'snart' dukker et eller andet forsøg op, fx et gensplejset menneske, der bare indtil nu har været holdt hemmeligt. Man ved aldrig hvilke forsøg der foregår rundt omkring i verden af skruppelløse forskere uden antydningen af moralske værdier. Et eller andet fuldstændig sindsygt projekt der overskrider vores vildeste fantasier. En af den slags der ændrer videnskabens image med et slag. "Science fiction" er pludselig ikke et enemærke i filmens verden, men er den ufuldstændige (læs. hemmelige) historie om videnskabens, næsten uendelige muligheder. :)
Tak for link ellers. Der er tonsvis af læsning derinde, der ligger lige midt i min største interessesfære. :)
#5 elwood 16 år siden
Hej mød min ven jeg kalder ham for Gunnar, han vil gerne lige høre lidt om din udtaelser under valget.
#6 Highland Park 16 år siden
Og ja, New Scientist er en konstant kilde til oplysning og interessant viden. :)
#5: Hahaha, den film må du lave, når du og gi-jones en dag bliver store kanoner indenfor filmindustrien. :D
#7 elwood 16 år siden
8-)
#8 Highland Park 16 år siden
#9 elwood 16 år siden
#10 Highland Park 16 år siden
I kan jo for eksempel introducere en feature, hvor man i et lille vindue i hjørnet af skærmen ser, hver gang hun blinker.