Jeg har TDC ADSL og vil skifte routeren ud med en trådløs af slagsen. Hele opsætningen er lige til. "Den siger", at den finder alt, konfigurerer alt korrekt, men til allersidst ... kan ikke finde internetforbindelse, kontakt din internetudbyder.
Hmm har på fornemmelsen, at det kan blive et langt sejt træk, så vil høre om nogle har nogle ideer og muligheder at efterfølge, inden jeg skal gå den tunge gang og ringe til et 80'er nummer.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ok, well, er det en ADSL-prof, har du ganske sikkert fast IP, der er låst til din 5781'er.
TDC's IP release-tid er en time, så piller du 5781'eren fra i en times tid, burde IP'en blive released, ellers kan du spørge deres support om de kan gøre det.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#1 filmz-Bruce 15 år siden
Jeg har TDC ADSL og vil skifte routeren ud med en trådløs af slagsen. Hele opsætningen er lige til. "Den siger", at den finder alt, konfigurerer alt korrekt, men til allersidst ... kan ikke finde internetforbindelse, kontakt din internetudbyder.
Hmm har på fornemmelsen, at det kan blive et langt sejt træk, så vil høre om nogle har nogle ideer og muligheder at efterfølge, inden jeg skal gå den tunge gang og ringe til et 80'er nummer.
#2 Highland Park 15 år siden
Det må også være svært at få osten til at hænge og dingle uden brug af tråd.
#3 filmz-Utyske 15 år siden
#4 filmz-Bruce 15 år siden
#3 Efficient Network 5781. Er det forbeholdt TDC at omkonfigurere?
#5 filmz-Utyske 15 år siden
Ja, jeg mener at det er deres prof. router, som man ikke kan få lov til at rode med.
#6 filmz-Bruce 15 år siden
#7 filmz-Utyske 15 år siden
Hvis du har puttet Linksys i røven af den anden router, er det sikkert derfor du har problemet. Prøv at pille 5781'eren ud af billedet. :)
#8 filmz-Bruce 15 år siden
#9 filmz-Utyske 15 år siden
TDC's IP release-tid er en time, så piller du 5781'eren fra i en times tid, burde IP'en blive released, ellers kan du spørge deres support om de kan gøre det.
#10 filmz-Bruce 15 år siden