Gravatar

#181 filmz-Bruce 19 år siden

#180 Ja puha, det var en skændsel for sporten og gik ud over Algeriet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#182 filmz-grev_michal 19 år siden

#176 ./ignore *ss*

Som supporter for man u i over 10 år er jeg nok lidt uenig :-D
Men da ruud ser ud til at have erklæret fallit er torres en udmærket erstatning - spændene talent.
Gravatar

#183 The Insider 19 år siden

#182, hey man! Du har altså refereret til det forkerte indlæg! :-) Jeg bryder mig ikke om United, men mener som sagt at de stadigvæk skal regnes som en topklub. Bare så vi har det på det rene :-)
War. War never changes.
Gravatar

#184 Verbal 19 år siden

Øv, nu gik den flok arrogante pensionister fra Frankrig videre. Nok formåede de igår at parkere gangstativerne og spille fodbold, men med det fedtspilleri de har præsteret i de to/tre første kampe, så fortjente Spanien at gå videre.

Iøvrigt bryder jeg mig slet ikke om det deffensive spil, som Frankrig præsterer. Det er for kedeligt, og det er synd at et hold som Spanien, der spiller spændende og underholdende fodbold, ryger ud til fordel for deffensivt spil, som desværre ofte er mere effektivt.

De franske fjolser skal bare trumles. Håber at Brasilien knuser dem og sender dem og deres arrogante træner på pension. Det kan kun gå for langsomt.

Forudser at Tyskland bliver verdensmestre efter at have slået Brasilien i finalen.
And like that... he's gone.
Gravatar

#185 ks 19 år siden

Jeg bryder mig heller ikke om Man Utd og håber også dagligt, at de falmer endnu mere end de er falmet i de seneste par år :)

Ghana spillede flot mod Brasilien, men man kommer altså ikke videre når ens offside linjer fungerer som deres gjorde og man samtidig ikke kan score mål. Desuden vil jeg lige påpege, at Ronaldo's geniale afslutning på hans mål, den lille dribling af målmanden, i den grad viste, at Ronaldo, trods de erotiske ekstra kilo, stadig kan være knaldskarp når det er nødvendigt.

Meget ærgeligt, at Spanien skulle ryge, men de skaber desværre ingenting mod Franking's meget uinteressante defensive 6-3-1 formation. Jeg havde ellers håbet på, at Spanien endelig skulle få noget ud af det i år med et godt mix af ung vilje og rutine burde der være et lagt et fundament til at nå langt, men nej.. Spanien bliver bare aldrig verdensmestre, så de må trøste sig med at have verdens bedste liga :)
Gravatar

#186 wiseguy 19 år siden

Ja hvem havde troet ved slutrundens start, at Frankrig ville gå videre til kvartfinalerne? ikke mig!!!
Men det skulle fandme ikke undre mig, om de lige pludselig rejser sig og leverer dette VM's helt store sensation. Brasilien har ikke været på toppen under dette VM, der har været Åben Hus i deres forsvar alt for mange gange!!! Mener faktisk at kampen Brasilien vs. Frankrig er ganske åben...

#185 enig mht. til la liga ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#187 The Insider 19 år siden

La Liga vil altid være nummer 2 til Premier League :-)
War. War never changes.
Gravatar

#188 vapor 19 år siden

#187 Premier League er da nr3 efter La Liga og Serie A.
Eller... Ok det ændre sig nok nu hvor AC Milan og Juventus har dummet sig.
Gravatar

#189 dyg 19 år siden

#187 - Endeligt noget vi er enige om :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#190 The Insider 19 år siden

#189, hehe, skål på det så! :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: