To af de dommere, der har været mest iøjnefaldende grundet deres mærkværdige kendelser og/eller uddeling af kort, blev i dag siet fra og bedt om at rejse hjem. Det drejer sig om englænderen Graham Poll og Valentin Ivanov fra Rusland.
Poll brillerede ved at tildele den samme spiller tre gule kort, mens Ivanov satte rekord med 20 kort i kampen mellem Portugal og Holland.
Lidt unfair at sidstnævnte blev sendt hjem - synes han dømte en god kamp - ikke hans skyld at spillerne havde glemt udtrykket fairplay da de gik på grønsværen.
Ja. Ufatteligt at de sender en dommer hjem, der holder så godt styr på 22 mand der tilsyneladende bare vil slå på tæven. Fulstændig absurd at de sender ham hjem, når man ser på den stribe af dårlige dommer-præstationer der har været ved dette VM. At han giver 20 gule kort er ikke udtryk for at han mistede kontrollen.
GO Argentina! Jeg håber SÅ meget, at Tyskerne bliver losset ud af VM i aften (og at Frankrig ryger samme vej i morgen). Fordømt, hvor er det bare noget snot, at jeg ikke kan se kampen i aften!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#191 davenport 19 år siden
Jeg savner det...
#192 filmz-grev_michal 19 år siden
er nødt til at få et lille fix ved at se tennis istedet *G* ikke helt det samme men det kan gå :-D
- kunne være vi skulle få en tennis og tour de epo tråd op at køre så der er noget diskutere sideløbende hehe
#193 filmz-grev_michal 19 år siden
Lidt unfair at sidstnævnte blev sendt hjem - synes han dømte en god kamp - ikke hans skyld at spillerne havde glemt udtrykket fairplay da de gik på grønsværen.
#194 The Insider 19 år siden
#195 pulse83 19 år siden
#196 wiseguy 19 år siden
http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/art...
Jeg håber, at Portugal sparker de engelske aber helt ud i kanalen! Åndssvage Svensker!!
#197 vapor 19 år siden
#198 dyg 19 år siden
#199 Bates 19 år siden
#200 filmz-yoshimura 19 år siden