Jeg bøjer mig i støvet. England er klart Sverige overlegne, men det er så også det bedste spil (by far!), jeg har set dem spille længe. Fair enough, Sverige er på hælene (læs: på skideren).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fy for satan i helvede. Campbell har ingen plads på det landshold, eller på denne planet for den sags skyld. Fy for satan hvor skidt. Elendigt mål til 2-2. England burde have vundet. I det mindste er det hermed slået fast at England vinder VM. Oh yeah. Og Joe Cole er en gud. Eminent indlæg. Next stop: Ecuador. Det bliver 3-0 til England.
#25, han passede nok en smule på pga. det gule kort, men ville ikke ligefrem sige han var særdeles anonym. I hvert fald ikke i første halvleg, hvor han havde et par gode forsøg incl. et fantastisk langskud af dem som kun han kan præstere.
#21 The Insider 19 år siden
#22 filmz-yoshimura 19 år siden
#23 Popeye 19 år siden
#22 Øhh....hvilken kamp ser du ?
#24 The Insider 19 år siden
#25 dyg 19 år siden
Hvor er Lampard i denne kamp? Synes han har været noget så anonym.
#26 dyg 19 år siden
#27 Popeye 19 år siden
#28 filmz-Kadann 19 år siden
#29 The Insider 19 år siden
#25, han passede nok en smule på pga. det gule kort, men ville ikke ligefrem sige han var særdeles anonym. I hvert fald ikke i første halvleg, hvor han havde et par gode forsøg incl. et fantastisk langskud af dem som kun han kan præstere.
#30 dyg 19 år siden
Endnu engang mister jeg lysten til at diskutere fodbold med dig..