Gravatar

#41 filmz-sanjo 19 år siden

"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#42 The Insider 19 år siden

Herligt! Tak.
War. War never changes.
Gravatar

#43 filmz-sanjo 19 år siden

Ingen problemer.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#44 filmz-Bruce 19 år siden

Når Ghana slår USA og Italien bliver 1'er i gruppen, skal Brasilien som 1'er i deres gruppe møde Ghana tirsdag. Trods alt synd, at brasserne skal ryge ud så tidligt :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#45 The Insider 19 år siden

hehe, ville fandme være stort.
War. War never changes.
Gravatar

#46 ks 19 år siden

#44 - Tværtimod tror jeg lige præcis Ghana er den perfekt modstander for Brasilien, for det vil for en gangs skyld være et hold, der ikke udelukkende koncentrerer sig om at pakke sig ned imod det berygtede brasilianske angreb, selvom netop dette langt fra har levet op til forventningerne, så tror jeg en af problemer ligger i, at deres modstander på forhånd vil gøre alt for at undvige en brasiliansk scoring. Jeg tror stadig på, at Brasilien kan gå hele vejen hvis de får lidt mere mobilitet oppe foran (læs: Ud med Ronaldo, ind med Robinho).
Gravatar

#47 filmz-jonasgr 19 år siden

#46 Jeg vil så mene, at de skulle skifte Adriano ud, men det er en helt anden sag.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#48 Verbal 19 år siden

Jeg ved ikke om Brasilien kan gå hele vejen. Jeg tvivler stærkt på det, sådan som de har spillet indtil videre, men jeg kan da blive overrasket. Men de beder også selv om de "dårlige" resultater, når de lader verdens bedste frisparkskytte, som også er en fremragende midtbanespiller sidde på bænken.
And like that... he's gone.
Gravatar

#49 The Insider 19 år siden

Hverken Adriano (tak gud for han ikke skulle til Chelsea!) eller Ronaldo er særligt fantastiske. Vil egentlig give jonasgr ret i, at Adriana hellere skulle smækkes på bænken end Ronaldo. Har heller ikke meget tilovers for Robinho. Brasiliens angreb har bestemt været stærkere. De får sig sikkert taget sammen nu, desværre.
War. War never changes.
Gravatar

#50 The Insider 19 år siden

Ærgerligt at de svinske, nederdrægtige italienere får lov at gå videre. Kan kun håbe på, hvemend der møder dem næste gang, at de får selv får en masse albuer i fjæset. I det mindste ser det ud til at Ghana også går videre her i de døende minutter.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: