Hmf! er noget negativ over at Tjekkiet ikke kom videre.. havde dem faktisk sat til at komme i finalen.. nå, der røg chancen for en få den pose penge :-/
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Så var det jo også i dag, at det blev afsløret hvilke klubber der ville blive afsagt dom over i næste uge mht. den fantastiske italienske fodboldskandale. Only in Italy... Ingen overraskelser, men dejligt at have det officielt: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/49...
Fiorentina er nok den eneste italienske klub, jeg nærer positive følelser for, men de tre andre må meget gerne blive rykket ned i Serie Å.
Oh man, jeg stoppede lige Se7ven for at se hvordan kampen stod mellem Brasilien og Japan, så stod den 1-1.. ok, spændende nok at Japan kunne give dem kamp, tænker jeg, og sætter mig til at se anden halvleg.
Så åbner Brasserne bare op og viser at de rent faktisk kan spille fodbold.. what the fuck.
Wow..Hvilken afslutning i Kroatien-Australien. Større drama skal man lede længe efter. Dommeren blev vist så forvirret at Simunic fra Kroatien først blev vist ud efter sit 3.(!) gule kort. Rigtig flot af Australien, det må siges at være VM's største overraskelse.
#59 Ja nu har de endelig fået ham igang. Man kunne også se på jublen efter hans første mål, hvor meget det betød for holdet at det var ham der scorede. Man kan sige meget om ham, men når han er i topform er han en af verdens bedste.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#51 filmz-Kadann 19 år siden
Ghana glæder jeg mig også til at se lidt mere til.
#52 filmz-Bruce 19 år siden
#53 filmz-jonasgr 19 år siden
Og alt kan jo ske i knockout-fasen. At de så har en Essien, som er den mest svinske spiller jeg har set i lang tid, er en anden side af sagen.
Det er altid rart, at det ikke kun er Europa mod Sydamerika.
'Cause I'm evil"
#54 filmz-herskegut 19 år siden
nå, der røg chancen for en få den pose penge :-/
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#55 The Insider 19 år siden
Fiorentina er nok den eneste italienske klub, jeg nærer positive følelser for, men de tre andre må meget gerne blive rykket ned i Serie Å.
#56 filmz-Kadann 19 år siden
Så åbner Brasserne bare op og viser at de rent faktisk kan spille fodbold.. what the fuck.
#57 bobber 19 år siden
#58 filmz-Kadann 19 år siden
#59 vapor 19 år siden
Er der ikke en der kan lave nogle badges med det slogan? :D
#60 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"