Gravatar

#71 Verbal 19 år siden

3-1 til Tyskland, og så er vi af med Sverige. Så kan Argentina slå Tyskland ud og derefter kan England slå Argentina ud.

Edit: Fik lige set, at Argentina og England først kan mødes i en eventuel finale.
And like that... he's gone.
Gravatar

#72 The Insider 19 år siden

Kunne sgu være meget fedt. De to holde sammen er altid underholdende :-)
War. War never changes.
Gravatar

#73 filmz-sanjo 19 år siden

Skidt start for svenskerne. Med godt at tyskerne at komme foran med 2-0 på så kort tid.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#74 filmz-Bruce 19 år siden

Tyskerne kan glæde sig over, de først skal møde Ghana i finalen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#75 The Insider 19 år siden

Øv. Hvis Larsson havde scoret på straffe havde jeg fået ret i begge mine antagelser :-) Og så spiller svenskerne så forbandet skidt, at jeg føler det er lidt for lavt at gøre nar ad mine svenske venner....
War. War never changes.
Gravatar

#76 filmz-jonasgr 19 år siden

Denne kamp kunne vist snildt være endt både 8 og 10-0. Sverige var da utrolig dårligt spillende i især første halvleg. Og når Tyskland spiller ligesom hidtil i turneringen så taber man altså.

Tror og håber dog, at de taber imod højst sandsynligt Argentina. Har aldrig rigtigt kunne lide Tyskland, men det er egentlig meget generelt. Tyskere skal bare ned med nakken, i hvert fald når det gælder sport.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#77 NightHawk 19 år siden

Tjae, ved næsten ikke hvad jeg skal sige om svenskens indstilling til den kamp. En MEGA skuffelse hele vejen rundt og ud på bænken hvor Lars Lagerbeck på imponerende vis prøvede, at slå Morten Olsens rekord for kikset taktik og alt for sene indskiftninger.

At han for det første vælger, at starte med en uskarp og ude af form Zlatan fra start, bare fordi han er Zlatan, er jo til grin. Først 20 min før tid vælger man så, at skifte Magnus Albech ind ? Hvorfor vente så sent, når man er bagud 2-0!

Af andre dumheder skal da lige nævnes Lucic idiotiske anden advarsel og Larson's tåbelige straffespark. Ikke noget med at holde bolden langs jorden, nejnej den sku' da absolut bankes op i nettaget! Igen MEGA dumt, på så vigtigt et tidspunkt.

Svensken skuffede fælt, især set i lyset af den forrygende fight mod England og efterlader med den her hjerteløse og hjerneløse indstilling VM, med et tamt, pinligt og hovedrystende indtryk.

Det er en ommer Sverige!

Argentina vs. Mexico

Et flok fightende Mexicanske hattedansere var tæt på sensationen, med en fremragende indsats mod de Argentinske supermænd. Desværre for Mexico har de ikke en Crespo, Aimar, Riquelme, Saviola eller Maxi Rodriguez og det blev i sidste ende det afgørende i den absolut bedste af de to 1/8 finaler.

Jeg tager hatten af for Argentinas sejsmål, sådan skal den bare rammes, og for Mexicos træner der nu 4 kampe i træk, har kvittet kæderygningen til fordel for frisk luft.

Dog manglede der noget i aftenens kamp. Hvor pokker var pauseklovnen Maradona blevet af. Jeg var overbevist om, at det var fordi hans pacemaker var til genopladning efter de sidste par kampe, men jeg ændrede så mening da jeg lagde mærke til, at der manglede op til flere hvide streger på banen!

Tillykke til Jose "steve" Pekerman og hans Argentiske flok, for en underholdende kamp. Det skal sgu nok blive sjovt, at se dem mod Tyskland i 1/4 finalen.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#78 filmz-Bruce 19 år siden

!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#79 filmz-jonasgr 19 år siden

Ja jeg gik og håbede på, at Mexico gik hen og vandt. Efter at Argentian havde været så inefektive i de første 90 minutter, kunne det have være godt hvis de var blevet straffet for det.

Argentina har dog nok større mulighed for at slå Tyskland end Mexico ville have, og det er trods alt det vigtigste. Tyskland skal bare ud så hurtigst muligt.

Et land med så grimt et sprog, og et navn som Sweinsteiger kan man da ikke tage alvorligt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#80 El vez 19 år siden

De spiller til gengæld smukt og offensivt :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: