Som Flemming Rose ganske rigtigt udtaler, så er der noget stormuftien har fået helt galt i halsen, hvis han tror, at det er ødelæggende for en danskers liv at blive karikeret som en gris! JP har i øvrigt selv for nyligt karikeret Flemming Rose som en fundamentalistisk jøde. Hvad mon er værst i dine øjne, hr. stormufti?
Derudover er det helt til grin, at han kalder tegningerne for "en af de alvorligste forbrydelser, der nogensinde er begået", hvorefter han kun kræver chefredaktøren idømt fængsel i 2-3 år! Hvis han havde krævet hans hoved på et fad, ville jeg måske kunne forstå argumentationen bedre. Så vidt jeg ved, er den egyptiske straffelov ikke ligefrem tilbageholdende...
Når muslimernes "pave" betegner 12 tegninger som værende en af de alvorligste forbrydelser nogensinde og straffen er 3 års fængsel, hvorledes skal man så beskrive Sharia lovivningen, stening af kvinder, massevoldtægt af såkaldt promiskuøse kvinder og henrettelser af homoseksuelle. Er det i den mildere afdeling?
Hjernedøde tosse. Spær ham inde i en jysk svinesti i en uge. Lidt intellektuelt modspil kan måske hjælpe.
Tryk de tegninger igen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Synes godt nok også den kommentar er lige til årets torsk. Jeg mener i stedet flødebollen skulle fokuserer på hvordan dæmoniseringen mellem kulturerne kan opløses til forståelsen eftersom det kommer til at tage endnu flere årtier, hver gang sådanne unødvendige lorte bemærkninger kastes ud i æteren.
#1 Outbound Sith 19 år siden
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=77893...
Som Flemming Rose ganske rigtigt udtaler, så er der noget stormuftien har fået helt galt i halsen, hvis han tror, at det er ødelæggende for en danskers liv at blive karikeret som en gris! JP har i øvrigt selv for nyligt karikeret Flemming Rose som en fundamentalistisk jøde. Hvad mon er værst i dine øjne, hr. stormufti?
Derudover er det helt til grin, at han kalder tegningerne for "en af de alvorligste forbrydelser, der nogensinde er begået", hvorefter han kun kræver chefredaktøren idømt fængsel i 2-3 år! Hvis han havde krævet hans hoved på et fad, ville jeg måske kunne forstå argumentationen bedre. Så vidt jeg ved, er den egyptiske straffelov ikke ligefrem tilbageholdende...
Fox Mulder
#2 19 år siden
#3 Bates 19 år siden
Det er jo helt til grin!
#4 filmz-Bruce 19 år siden
Hjernedøde tosse. Spær ham inde i en jysk svinesti i en uge. Lidt intellektuelt modspil kan måske hjælpe.
Tryk de tegninger igen!
#5 filmz-yoshimura 19 år siden
#6 dolphinfriendly 19 år siden
#7 HelmerJ 19 år siden
#8 davenport 19 år siden