Jeg er blevet overtalt af El Vez til at spille lidt WoW, så jeg hygger mig lidt på Ravencrest.. desværre spiller jeg så lidt at jeg lejlighedsvis glemmer navnet på min karakter, som i dag. ;)
Tja.. jeg hiver da også WoW frem en gang imellem, når lektierne ellers er færdige, og jeg ikke gider at spille Age of Empires 3(demo, desværre).. har en lvl 60 alliance på Turalyon (Sonny) og en 32 Troll Shaman (Monti) på Frostwhisper.. :D
spiller shaman på ravencrest. er pt lvl 20 mener jeg, har ikke fået spillet så meget på det sidste. har efterladt en rogue på aggramar og en lowlvl pala på vasj
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
har mine 2 main char's på warsong, en shaman og en hunter, og så nystartet pala på ragnaros, men spiller ik ritti mere, er sq bleven for ensformigt det spil :<
#1 cyberzed 20 år siden
Jeg kom til at tænke lidt over hvilke servere spiller i forskellige filmz folk på i WoW?
Personligt holder jeg mig til Ragnaros på Alliance siden som Druid'en Gunhild lige nu i level 55
#2 filmz-Kadann 20 år siden
#3 filmz-Funkymonkey 20 år siden
#4 filmz-karlerminven 20 år siden
What is a not-joke?
#5 filmz-sanjo 20 år siden
#6 HelmerJ 20 år siden
#7 chronaden 20 år siden
#8 Morbid 20 år siden
#9 MadMartigan 20 år siden
Jeg opdagede den først i dag, så jeg ved da hvad jeg skal, når jeg har fri?
BTW. Jeg spillede på Dragonmaw, og nåede aldrig længere end lvl 22, og nu er det slut...