Gravatar

#1 ks 19 år siden

Jaaa, overskriften giver vel lidt sig selv. Er der andre herinde, der spiller Hattrick?

Til dem, der ikke ved hvad Hattrick er - så kan det siges, at det er et realtime manager spil inspireret af virkelighedens fodbold..
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Spillede det et par uger, men mistede interessen for det, da jeg fik begyndt på FM2006 :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 MuManden 19 år siden

Jaaaa

Er netop nu gået vidre fra 4 runde med 0-1.

FC Damparken (203026)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 19 år siden

#1 Jeg er gammel CM/FM-afhængig, så jeg har svært ved at vige fra min gamle kærlighed. Hattrick fangede mig ikke rigtigt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 dyg 19 år siden

#4 - Godt at høre, at andre har det ligesom jeg. Intet overgår CM/FM.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 19 år siden

#5 Niksen! There can be only one!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 ks 19 år siden

Jeg er også vild FM/CM fan, men Hattrick er stadig et utrolig hyggeligt spil, og det giver altså managerspillet en helt ny dimension, at man hver uge spiller imod andre "virkelige" mennesker.

Mange får et hold på Hattrick og giver sig efterfølgende ikke tiden til at sætte sig ordentligt ind i det, hvilket vil sige, at de føler de keder sig og tingene går langsomt, hvorefter de dropper ud af det igen. jeg er personligt vild med det, og synes det er lidt ærgeligt, at folk er negative på forhånd :)

#3 - Solidt! :) Mit eget hold hedder Frugtkompot og er et solidt bundhold i division VI :)

Skriv ny kommentar: