Jeg har hørt ret meget forskelligt, det lader til at det er enkelte serier den er gal med, men præcis hvilke, er jeg ikke klar over. Men ellers er det jo ikke værre end at få sådan en sag præsenteret i en butik, så du kan vurdere støjniveauet.
Ja, som tingene ser ud nu, leveres maskinerne ikke med HD DVD drev og jeg har umiddelbart ikke set nogle planer om at det bliver standard lige med det samme i maskinerne, så skal man have HD DVD, så er det via et eksternt drev, se evt. det ene link jeg smed.
Og ja, spillene er for det meste i HD-opløsninger, altså 720p.
Blæserstøjen er ingenting i forhold til det interne dvd-drev. Det lyder som en nilfisk. Med lidt held er det eksterne HD-DVD drev mere anvendeligt til film. Jeg skiftede selv blæsere på min gl. xbox, men drevet er svært at gøre noget ved.
To ting der fik mig på XBOX360: + Super mod-community på den gl. xbox + XBOX live (gode erfaringer fra gl. xbox)
Men ok, jeg køber nok også en Wii når den kommer (til min søn på 4). ;o)
Andre ting: - Børnevenlige- og "party"-spil kommer (imo) primært til Wii/PS2+3. XBOX 360 har meget PC-agtige mainstream film (FPS'er mm.). - Flere spil er targeted til HD. Som elwood også har bemærket er teksten i flere spil svært læselig på CRT-tv. + Media center er indbygget og integrerer problemfrit op mod Vista
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#16 - nu har jeg ikke fulgt med på markedet i mange år - Scalextric Digital - hvad dækker det?
Plejer at køre med en 16m lang 4-spors bane hvert år mellem jul og nytår i min spejderhytte. God, god underholdning! :-D På langsiden der er ca. 5m har vi målt topfarten til omkring 60km/t for en del år siden... (det er hurtigt nok til at flyve igennem en dobbelt termo-rude skulle jeg hilse at sige...) ;-)
#17 Det er digital styring. Skinnerne ser ligesådan ud, men kan trække 6 biler på én gang. Det er muligt at overhale via deciderede overhalingspunkter, hvor man bestemmer om man vil fortsætte eller skifte bane.
#11 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har hørt ret meget forskelligt, det lader til at det er enkelte serier den er gal med, men præcis hvilke, er jeg ikke klar over. Men ellers er det jo ikke værre end at få sådan en sag præsenteret i en butik, så du kan vurdere støjniveauet.
Med hensyn til 1080p:
http://www.engadget.com/2006/09/20/xbox-360-adds-1...
http://www.xbox.com/en-US/community/news/2006/1030...
#12 filmz-sanjo 19 år siden
#13 filmz-Kadann 19 år siden
Ja, som tingene ser ud nu, leveres maskinerne ikke med HD DVD drev og jeg har umiddelbart ikke set nogle planer om at det bliver standard lige med det samme i maskinerne, så skal man have HD DVD, så er det via et eksternt drev, se evt. det ene link jeg smed.
Og ja, spillene er for det meste i HD-opløsninger, altså 720p.
#14 myggen 19 år siden
Fsva. spil i hd-opløsninger, så er ALLE spil i mindst 720p (og ws). Det er simpelthen et krav fra Microsoft.
#15 filmz-lbw 19 år siden
To ting der fik mig på XBOX360:
+ Super mod-community på den gl. xbox
+ XBOX live (gode erfaringer fra gl. xbox)
Men ok, jeg køber nok også en Wii når den kommer (til min søn på 4). ;o)
Andre ting:
- Børnevenlige- og "party"-spil kommer (imo) primært til Wii/PS2+3. XBOX 360 har meget PC-agtige mainstream film (FPS'er mm.).
- Flere spil er targeted til HD. Som elwood også har bemærket er teksten i flere spil svært læselig på CRT-tv.
+ Media center er indbygget og integrerer problemfrit op mod Vista
#16 filmz-Bruce 19 år siden
Det kan sgu være jeg skal snuppe Scalextric Digital racerbane istedet!
#17 McPeter 19 år siden
Plejer at køre med en 16m lang 4-spors bane hvert år mellem jul og nytår i min spejderhytte. God, god underholdning! :-D
På langsiden der er ca. 5m har vi målt topfarten til omkring 60km/t for en del år siden... (det er hurtigt nok til at flyve igennem en dobbelt termo-rude skulle jeg hilse at sige...) ;-)
#18 Patriarch 19 år siden
#19 filmz-Bruce 19 år siden
læs mere her
#18 Ok, that does it. Scalextric it is :)
#20 elwood 19 år siden
Jeg blev positivt overrasket over det da jeg prøvede det nede hos min fætter.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"