Jeg er lige ved at sprænge på denne lige nu, men skal lige høre, da jeg intet aner om konsoller. Er der spil, hvor man kan spille flere på samme tid, flere controllers på én XBox og altså kun én skærm? Eller er det ikke nødvendigt med mere end én controller?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, der er masser af spil man kan spille på samme konsol, hvor du bare skal have en eller flere ekstra controllere. Der er også en god portion spil man kan spille online, hvis man føler for det.
Jeg synes f.eks. det er ret morsomt at tage et spil Tekken på min PS2, i selskab med en anden person, helst over et par øl. SSX-serien er også sjovt at spille sammen med andre og generelt kan en konsol være et ret sjovt stykke socialt legetøj. :)
Edit: Nu har jeg kun erfaring med PS1 og PS2, men mit indtryk er, at det bedste kan betale sig at købe de originale controllere, da de holder bedst. Jeg går dog ud fra at det også gør sig gældende på Xbox.
co-op Gears of war (split) Rainbow Six: Vegas (split) Marvel Ultimate Alliance Brawler spil hvor det foregår på samme skærmbillede
spil hvor du konkurre Projekt Gotham racing 3(har kun et spørgsmål selv hvor satan gemmer splitscreen sig i det spil) jeg ved det har.
Gears of war deathmatch (Split)
Rainbow six: vegas jeg ikke sikker (Split, hvis det har)
Og så der jo beat'em up spillene som Dead or alive serien.
Men for at svare på dit spørgsmål så ja, der er sådanne spil 8-) du kan connecte op til fire controller til din 360, så vidt jeg er informeret, den har hvertfald fire kanaler
Men spørg endelig, hvis der er noget, så forsøger jeg eller nogen af de andre 360 ejer at besvare dem 8-)
Fik selv min for et par måneder siden, og damm den er nice, online aspektet har Microsoft virkelig styr på, ikke for at bashe Sony (skal selv ha en PS3 engang) men de kan satme lære noget af Microsoft, det Sony har gang i er hmm pinligt/ikke så smart lavet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
For at svare på det oprindelige spørgsmål, så findes der masser af spil der kan spilles af 2 på en gang, fx. Gears of War, Burnout, Rainbow Six, Lego Star Wars etc.
Fsva. controllere, så kan der tilsluttes 4 i alt, uanset om de er trådede eller trådløse.
Alternativ til component er VGA, jeg har lige købt mig et VGA-kabel til 35,- kr., og jeg er godt nok imponeret over kvaliteten når jeg sætter den til min pc-skærm. Temmelig meget bedre end mit CRT, og ingen problemer med at få den til at køre 1280*1024.
#4 Ja da :) Men det er der ikke :( Nu har jeg undersøgt og læst en masse anmeldelser og jeg er nu mere skeptisk end for en time siden, hvor jeg faktisk havde én i indkøbskurven. De fire store "downere" for mig med Xbox'en er,
1. Ikke HDMI 2. Supporterer ikke 1080p, kun 1080i 3. True-HD lyden bliver nedgraderet til Dolby Digital i 1.5Mbps, hvilket er bedre end normal DD, men langt fra ligeså godt som LPCM 5.1, som PS3'eren kan. 4. Efter sigende ganske støjende blæser
Enkeltstående ikke de store ting, men samlet, så er det ikke optimalt for en god filmoplevelse. Havde det primært været for spiloplevelsen, havde jeg slået til. Efter jeg havde sammensat en Xbox 360 med HD-DVD, større HD og i sort chassis, ville den koste 650€ i Tyskland og så er den oppe i samme pris som en PS3'er.
Så nej, jeg vil slå koldt vand i blodet :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så vidt jeg ved, vil der være mulighed for 1080p i forbindelse med HD DVD drevet, så mon ikke vi bare taler om en opgradering af softwaren? Component kan jo klare opløsningen, selvom det ikke er en optimal løsning.
#1 filmz-Bruce 19 år siden
#2 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg synes f.eks. det er ret morsomt at tage et spil Tekken på min PS2, i selskab med en anden person, helst over et par øl. SSX-serien er også sjovt at spille sammen med andre og generelt kan en konsol være et ret sjovt stykke socialt legetøj. :)
Edit: Nu har jeg kun erfaring med PS1 og PS2, men mit indtryk er, at det bedste kan betale sig at købe de originale controllere, da de holder bedst. Jeg går dog ud fra at det også gør sig gældende på Xbox.
#3 elwood 19 år siden
hvor du spiller i splitscreen
co-op
Gears of war (split)
Rainbow Six: Vegas (split)
Marvel Ultimate Alliance Brawler spil hvor det foregår på samme skærmbillede
spil hvor du konkurre
Projekt Gotham racing 3(har kun et spørgsmål selv hvor satan gemmer splitscreen sig i det spil) jeg ved det har.
Gears of war deathmatch (Split)
Rainbow six: vegas jeg ikke sikker (Split, hvis det har)
Og så der jo beat'em up spillene som Dead or alive serien.
Men for at svare på dit spørgsmål så ja, der er sådanne spil 8-)
du kan connecte op til fire controller til din 360, så vidt jeg er informeret, den har hvertfald fire kanaler
Men spørg endelig, hvis der er noget, så forsøger jeg eller nogen af de andre 360 ejer at besvare dem 8-)
Fik selv min for et par måneder siden, og damm den er nice, online aspektet har Microsoft virkelig styr på, ikke for at bashe Sony (skal selv ha en PS3 engang) men de kan satme lære noget af Microsoft, det Sony har gang i er hmm pinligt/ikke så smart lavet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 filmz-sanjo 19 år siden
Håber at det i orden, bruce ;)
#5 filmz-Kadann 19 år siden
Det er der ikke, ikke i de nuværende udgaver ihvertfald. Der er component-udgang, som kan benyttes til HD.
#6 myggen 19 år siden
Fsva. controllere, så kan der tilsluttes 4 i alt, uanset om de er trådede eller trådløse.
Alternativ til component er VGA, jeg har lige købt mig et VGA-kabel til 35,- kr., og jeg er godt nok imponeret over kvaliteten når jeg sætter den til min pc-skærm. Temmelig meget bedre end mit CRT, og ingen problemer med at få den til at køre 1280*1024.
#7 filmz-Bruce 19 år siden
#4 Ja da :) Men det er der ikke :( Nu har jeg undersøgt og læst en masse anmeldelser og jeg er nu mere skeptisk end for en time siden, hvor jeg faktisk havde én i indkøbskurven. De fire store "downere" for mig med Xbox'en er,
1. Ikke HDMI
2. Supporterer ikke 1080p, kun 1080i
3. True-HD lyden bliver nedgraderet til Dolby Digital i 1.5Mbps, hvilket er bedre end normal DD, men langt fra ligeså godt som LPCM 5.1, som PS3'eren kan.
4. Efter sigende ganske støjende blæser
Enkeltstående ikke de store ting, men samlet, så er det ikke optimalt for en god filmoplevelse. Havde det primært været for spiloplevelsen, havde jeg slået til. Efter jeg havde sammensat en Xbox 360 med HD-DVD, større HD og i sort chassis, ville den koste 650€ i Tyskland og så er den oppe i samme pris som en PS3'er.
Så nej, jeg vil slå koldt vand i blodet :(
#8 filmz-Kadann 19 år siden
Så vidt jeg ved, vil der være mulighed for 1080p i forbindelse med HD DVD drevet, så mon ikke vi bare taler om en opgradering af softwaren? Component kan jo klare opløsningen, selvom det ikke er en optimal løsning.
#9 filmz-Bruce 19 år siden
#10 filmz-sanjo 19 år siden