Gravatar

#11 elwood 16 år siden

#10 Hehe ja nu hedder tråden jo xmas songs, og jeg har heller ikke tænkt mig at se det klip, det blev også linkede sidste år, og det er nemlig i år, jeg skal se den film for første gang, så jeg vil ha det uspoleret (hvis man lige ser bort fra alle de diverse serier der har taget den historie op.

Best var Married With Children, hvor Jule englen fejler stygt da det faktisk ser ud til verden ville være meget bedre uden Al Bundy.

Men den er så ok fordi det har med Jul at gøre (dit link that is) 8-)

ja James Stewart kan noget, og for at svare på dit spørgsmål, så kan man sige hvorfor Fungere Jack Lemmon og Walther Matthau så så godt sammen i deres film, svaret er det bare noget de kan.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 filmz-Bruce 16 år siden

#11 Heldigvis synger de Auld Lang Syne ;)

Du har noget at se frem til, hvis det er første gang! Lucky bastard! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 bobber 16 år siden

[url= synger julen ind.[/url]

Bringer altid julestemningen frem i mig med det samme.
Don't Panic
Gravatar

#14 e-male 16 år siden

Jeg ved ikke om man kan kalde det her en julesang, da jeg efterhånden hører [url= hele året rundt.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#15 elwood 16 år siden

#12 Det er det, jeg nåede ik og få den hjem til tiden sidste år, så den har stået på min film hylde urørt i et år ca.

Gravatar

#16 Spanner 16 år siden

Denne her bringer altid julestemning hos mig. Det bør naturligvis være den ucensorerede udgave fra CDen:

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#17 Bohemian 16 år siden

Åh nej...begynder de ikke snart med last chrismas i radioen hele tiden, eller har jeg bare været heldig og undgå den indtil videre?

jeg hader den sang så inderligt
Free in serenity.
Gravatar

#18 elwood 16 år siden

#17 det derfor man ikke høre radio, men kun sin winamp med sin egen jule playliste.
Gravatar

#19 Bohemian 16 år siden

Jeg har kun radio i bilen : (
Free in serenity.
Gravatar

#20 elwood 16 år siden

#19 ah doh, ja så kan jeg godt se du har svært ved at undgå den, eller diverse covers fra "kunstner" som pussy cat doll's og det der er værre... det er jo uundgåligt at N og J laver en eller anden form for julerap, som de uheldige lytter bliver torturreret med.

Havde Diana Krall's Christmas Songs med i bilen i dag, hold kæft det er hygge 8-)

Skriv ny kommentar: