Af julesange, der er også Let It Snow, Let it snow.
Den går jeg altid og nynner når jeg går ude i sne'en, jeg kan bare ikke huske hvem den er med, jeg ved Frank Sinatra har lavet en udgave, men om det er den er jeg usikker på, det er hvertfald en mand som synger.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 Så ville jeg håbe, det var en hård pakke og smadre kraniet på ham Nigger Jay, whomever the fuck he is!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I mit lille hjem er der ingen jul uden Merry Axemas (guitarsoloversioner af alle de klassiske julesange udført af folk som Joe Satriani, Steve Vai, Kenny Wayne Shepherd, Eric Johnson, Steve Morse, Alex Lifeson m.fl.).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 Bohemian 16 år siden
#22 elwood 16 år siden
så skriver resten næsten sig selv.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 elwood 16 år siden
Den går jeg altid og nynner når jeg går ude i sne'en, jeg kan bare ikke huske hvem den er med, jeg ved Frank Sinatra har lavet en udgave, men om det er den er jeg usikker på, det er hvertfald en mand som synger.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 filmz-yoshimura 16 år siden
#25 filmz-yoshimura 16 år siden
#26 filmz-Narniabæver 16 år siden
#27 filmz-Munk 16 år siden
[url=
[url= us all[/url]
[url= more sleep till christmas[/url]
Samt en personlig favorit, i introen fra Mickey's Christmas Carol.
[url= what a merry christmas day[/url]
- Steve Carell
#28 Bobby Singer 16 år siden
#29 Bobby Singer 16 år siden
#30 DarkLight 16 år siden
[url= & Louis: Baby, Its Cold Outside[/url]