Gravatar

#21 Bohemian 16 år siden

hehe, jeg må bare se at få mig en cd afspiller! Og ja det skulle ikke undre mig at N und J laver noget julegejl man umuligt kan slippe for..geeezz
Free in serenity.
Gravatar

#22 elwood 16 år siden

N og J - "hvad ville du gøre hvis du kun havde en julegave tilbage"

så skriver resten næsten sig selv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 elwood 16 år siden

Af julesange, der er også Let It Snow, Let it snow.

Den går jeg altid og nynner når jeg går ude i sne'en, jeg kan bare ikke huske hvem den er med, jeg ved Frank Sinatra har lavet en udgave, men om det er den er jeg usikker på, det er hvertfald en mand som synger.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 filmz-yoshimura 16 år siden

#22 Så ville jeg håbe, det var en hård pakke og smadre kraniet på ham Nigger Jay, whomever the fuck he is!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#25 filmz-yoshimura 16 år siden

I mit lille hjem er der ingen jul uden Merry Axemas (guitarsoloversioner af alle de klassiske julesange udført af folk som Joe Satriani, Steve Vai, Kenny Wayne Shepherd, Eric Johnson, Steve Morse, Alex Lifeson m.fl.).

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#26 filmz-Narniabæver 16 år siden

Charly Lownoise & mental Theo - This Christmas

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#27 filmz-Munk 16 år siden

Her kommer også lige et par stykker fra Muppets Juleeventyr, der popper frem i hovedet på mig, hver gang julen nærmer sig.

[url=
[url= us all[/url]
[url= more sleep till christmas[/url]

Samt en personlig favorit, i introen fra Mickey's Christmas Carol.

[url= what a merry christmas day[/url]
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#28 Bobby Singer 16 år siden

Så er det fandeme snart jul:

Idjit
Gravatar

#29 Bobby Singer 16 år siden

Jeg undskylder, hvis jeg har ødelagt nogens jul med det forrige indlæg i tråden.
Idjit
Gravatar

#30 DarkLight 16 år siden

Synes kvaliteten er lige lovligt lav herinde, og det er ikke fordi det fryser...

[url= & Louis: Baby, Its Cold Outside[/url]
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: