Jeg er en af dem der aldrig har søgt opmærksomhed, så jeg er begyndt at gå med en forholdsvis neutral hat, den kan varmt anbefales, men man skal lige vænne sig til den. Clicky
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg havde skrevet en længere post, men så slog det mig at den var redundant i forhold til hvad jeg skrev i sidste tråd om emnet.
Det sagt, så må jeg knytte en bemærkning til #6 og sige at "omvendt" er den eneste anden måde at bære en kasket på som jeg kan acceptere. Især hvis den tjener det praktiske formål, at holde garnet væk fra ansigtet/øjnene og/eller den ild/maling/lim/whatever man er bøjet henover, i en situation hvor skyggen ville komme i veje, hvis den pegede fremad.
#11 Michael Andersen 17 år siden
#12 elwood 17 år siden
hvertfald i forb. med Indy 4
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-DocDoom 17 år siden
http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/17...
#14 elwood 17 år siden
Nu ved vi da hvordan Doctor Doom ser ud, ja jeg går da ikke ud fra du bare har gravet et tilfældigt billede frem på nettet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 filmz-vassago 17 år siden
#16 duuk74 17 år siden
haha
#17 Lowkey 17 år siden
Det sagt, så må jeg knytte en bemærkning til #6 og sige at "omvendt" er den eneste anden måde at bære en kasket på som jeg kan acceptere. Især hvis den tjener det praktiske formål, at holde garnet væk fra ansigtet/øjnene og/eller den ild/maling/lim/whatever man er bøjet henover, i en situation hvor skyggen ville komme i veje, hvis den pegede fremad.
#18 filmz-DocDoom 17 år siden
#19 gi-jones 17 år siden
Edit: Forestil dig lige at cykle en tur med sådan én i modvind. ROFL.
#20 filmz-Bruce 17 år siden