Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Quotet fra den klassiske Anders And tegnefilm, hvor han besøger en robot udstilling, hvor han gang på gang fremtryller en ny Matros hat selv om robotten tager den fra ham hver gang.

Ehmm men nej det var slet ikke det, det her handler om, og dog...

I forb. med Indiana Jones filmene, kommer snakken jo let hen på hans Hat kan jeg se, og der blev snakket om hvor fedt det var i 30/40'erne at folk gik med hat.

Jeg er selv ejer af to Sorte Fedoras, og er så småt på udkig efter en rigtig outdoor hat, faktisk har Indy hatten længe været i kikkerten, fordi jeg kan li designet og så fordi det er en Outdoor hat.

Det nu ikke noget jeg haster ud for at anskaffe, jeg bruger tid på at finde den rette.

Men tror i at Hattemoden kan "rebootes" så at sige, eller er man til grin fordi man godt kan li den gamle klassiske stil, med at gå med hat.

Alle kan jo gå ind og Købe en Cap og sætte på hovedet, jeg har da selv også indtil flere, men det nu mere for samlings skyld, selv om jeg da har en enkel cap eller to jeg bruger imod solen.

Men det at købe en hat kræver lige lidt mere omtanke, med formen og det hele.

Lad os få hatte snakken igang, måske vi kan inspirer hinanden, eller bare stemme hatte, hot or not hehe.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 davenport 17 år siden

Når jeg bliver lige så gammel som Bruce og Crystalstar, så vil jeg begynde at gå med hat.. (Og have en cigarstump i munden)

Sry, guys ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 duuk74 17 år siden

Jeg kan kraftigt anbefale en grøn filt hat med en ca. 1 meter lang fjer. Robin hood pimp style. Sådan en, eller en fez. Du bliver kongen
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#4 elwood 17 år siden

hehe you guys 8-)

BTW har allerede en Ørkenes Sønner Fez.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg bruger ikke hat, men omvendt kasket!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#7 filmz-Bruce 17 år siden

#6 Aaah ja, ikke ligefrem indbegrebet af stil, men what the hell. Trend is a trend is a trend!

Men du vil nok heller ikke bryde dig om, at Indy hatten er lavet af bæverskind!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 Yoda 17 år siden

Lol, bæverskind...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 filmz-Bruce 17 år siden

Nice beaver!

Yeah I just got it stuffed!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 gi-jones 17 år siden

#7: LOOOOL :)

Men kasketter kan nu sagtens være stilede. De skal bare bæres med de rigtige solbriller
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: