Noget af den kommer nok også an på hvad man kigger efter i film, og i hvilket omfang man er i stand til at sætte sig ind i en film på dens egen betingelser. Ligesom der er folk, der har svært ved at læse ældre bøger, er der vel også dem, der har problemer med ældre film. Sådan er det vel for øvrigt også indenfor alle andre kunstformer.
Apropos er jeg i øjeblikket er jeg i ved at se "Les Vampires" som er en kulørt film-serial fra 1915, og jeg virkelig positivt overrasket over, hvor afsindig underholdende, den er trods sin høje alder. En film som Griffiths "The Birth of a Nation" kan godt være et lidt anstrengende bekendtskab i enkelte dele, man denne her er en ren fornøjelse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#11 Benway 16 år siden
Apropos er jeg i øjeblikket er jeg i ved at se "Les Vampires" som er en kulørt film-serial fra 1915, og jeg virkelig positivt overrasket over, hvor afsindig underholdende, den er trods sin høje alder. En film som Griffiths "The Birth of a Nation" kan godt være et lidt anstrengende bekendtskab i enkelte dele, man denne her er en ren fornøjelse.