Det er et rigtigt problem, og vi arbejder på en løsning. Den er dog lidt vanskelig, fordi det kun opstår i IE, og kun nogle gange. Udover det har jeg aldrig set noget lignende :)
Men vi arbejder på det :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Mandalae: Problemet med manglende del af første bogstav opstår i næste alm. tekstafsnit (og derefter) efter brug af citat. _________
Og så endnu et problem i IE6:
Formatering: Selvom man markerer et tekstafsnit, så indsættes tags'ene øverst i forumindlægget og ikke omkring det markerede. Er dog ikke tilfældet i EI7. _________
Og endnu et, der gælder både IE6 o IE7: Knapper placeret forkerte steder:
Ignorer tråd er så du ikke får den op i nyeste tråde. Overvågede tråde fungerer lidt anderledes, derfor skal du fjerne den derfra. Man kunne så argumentere at den burde gøre det hvis du ignorerer en tråd. Jeg vil tro at grunden til det ikke er blevet lavet er at man sjældent har brug for at ignorere en tråd, man har sig til at overvåge :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Problemet med manglende del af første bogstav opstår i næste alm. tekstafsnit (og derefter) efter brug af citat.
Det er det link til screenshot jeg poster i #13, men det er også kun et IE6 problem, for det optræder på min kones computer med IE6 men ikke på min egen med IE7. Nærværende indlæg skriver jeg fx på min kones computer, og hér ser jeg problemet. Nå, hun må bare opgradere! :-)
#11 dyg 17 år siden
#12 Mandalae 17 år siden
Men vi arbejder på det :)
#13 filmz-DocDoom 17 år siden
Og så har jeg stadig ikke fået svar på mit spm. fra #1 :-D
Et andet problem: Det er så på min kærestes computer med IE6, så det er ikke sikkert, at I gider høre om det: Klik på anmeldelser crasher vinduet.
#14 filmz-DocDoom 17 år siden
test
Mandalae: Problemet med manglende del af første bogstav opstår i næste alm. tekstafsnit (og derefter) efter brug af citat.
_________
Og så endnu et problem i IE6:
Formatering: Selvom man markerer et tekstafsnit, så indsættes tags'ene øverst i forumindlægget og ikke omkring det markerede. Er dog ikke tilfældet i EI7.
_________
Og endnu et, der gælder både IE6 o IE7: Knapper placeret forkerte steder:
http://img168.imageshack.us/img168/6900/unavngivet...
#15 filmz-DocDoom 17 år siden
#16 Mandalae 17 år siden
IE 6 understøtter vi ikke længere, så de fejl der er deri går vi ikke så meget op i.
Det med knapperne er en lille fejl jeg kom til at lave da jeg satte formattering ind forskellige steder, det skal jeg nok lige få fixet.
Hvad mener du med:
Mht dit spørgsmål i #1:
Ignorer tråd er så du ikke får den op i nyeste tråde.
Overvågede tråde fungerer lidt anderledes, derfor skal du fjerne den derfra. Man kunne så argumentere at den burde gøre det hvis du ignorerer en tråd. Jeg vil tro at grunden til det ikke er blevet lavet er at man sjældent har brug for at ignorere en tråd, man har sig til at overvåge :)
#17 Mandalae 17 år siden
Jeg har fixet knapperne når man retter et indlæg, det er dog noget javascript der laver dem, så der går lige lidt tid inden cachen udløber :)
#18 filmz-DocDoom 17 år siden
Det er det link til screenshot jeg poster i #13, men det er også kun et IE6 problem, for det optræder på min kones computer med IE6 men ikke på min egen med IE7. Nærværende indlæg skriver jeg fx på min kones computer, og hér ser jeg problemet. Nå, hun må bare opgradere! :-)
#19 filmz-Kadann 17 år siden
Så er det vel blot tid til at konen finder en ny browser?