Filmz 3.0 er flot - jeg kunne selvfølgelig sagtens finde nogle ting, der irriterer (fx. at indlæg nu er delt ind i blokke á et bestemt antal og ikke i én lang køre som før) men man kan jo altid finde noget at bitche over, og andre vil være uenige og synes at det er ugens snack.
I stedet vil jeg holde mig til noget mere konkret:
I bunden af hver tråd, som man er aktiv i, findes et "Følg med i denne tråd | Ignorer denne tråd". Når man trykker på ignorer, forsvinder tråden imidlertid ikke fra ens liste over "Overvågede tråde" ude på forum-hovedsiden. Hvis man skal have tråden til at forsvinde ude på hoved-siden, så skal man trykke "fjern" ved det røde kryds.
Hvad er forskellen på at "ignorere" en tråd, frem for at "fjerne" den?
Thanks, anyone... ____________
Iøvrigt består der en del glitches med knapper der sidder mærkelige steder og tekst udenfor tekstbokse, men jeg har ladet mig fortælle, at det kommer an på hvilken browser man anvender. Jeg ved kun, at jeg har Explorer, men hvilken version det er aner jeg intet om. Den slags interesserer mig ikke en døjt.
(Det kan fx. ses i "Help" / "About...", i selve browser-vinduet.)
Den fejl jeg oftest ser, er at noget af et forumindlæg er gentaget udenfor en forumbox med sort tekst på den choko-brune baggrund. Har vist kun set det med det til enhver tid nederste forumindlæg.
#1 filmz-DocDoom 17 år siden
I stedet vil jeg holde mig til noget mere konkret:
I bunden af hver tråd, som man er aktiv i, findes et "Følg med i denne tråd | Ignorer denne tråd". Når man trykker på ignorer, forsvinder tråden imidlertid ikke fra ens liste over "Overvågede tråde" ude på forum-hovedsiden. Hvis man skal have tråden til at forsvinde ude på hoved-siden, så skal man trykke "fjern" ved det røde kryds.
Hvad er forskellen på at "ignorere" en tråd, frem for at "fjerne" den?
Thanks, anyone...
Iøvrigt består der en del glitches med knapper der sidder mærkelige steder og tekst udenfor tekstbokse, men jeg har ladet mig fortælle, at det kommer an på hvilken browser man anvender. Jeg ved kun, at jeg har Explorer, men hvilken version det er aner jeg intet om. Den slags interesserer mig ikke en døjt.
#2 Mandalae 17 år siden
Hvilken browser bruger du? - For hvis der er knapper der står forkert og tekst uden for felter vil jeg rimelig gerne vide det..
Medmindre det er IE 6 :)
#3 filmz-DocDoom 17 år siden
Hvor kan jeg se, om det er version 6 jeg har?
Edit: Det er IE 7! (Version 7.0.5730.13)
#4 Mandalae 17 år siden
Jeg mener det er i Hjælp -> Om denne browser eller noget lign.
Jeg kan dog ikke huske det :)
#5 filmz-DocDoom 17 år siden
(Det kan fx. ses i "Help" / "About...", i selve browser-vinduet.)
Den fejl jeg oftest ser, er at noget af et forumindlæg er gentaget udenfor en forumbox med sort tekst på den choko-brune baggrund. Har vist kun set det med det til enhver tid nederste forumindlæg.
Men det besvarede ikke mit spm. :-D
#6 McPeter 17 år siden
Rul menuen ned og vælg About / Om Internet Explorer.
Der skulle gerne stå version nogenlunde øverst.
Der står nok 6.00.243.24 bla bla eller 7.0.342.34 bla bla eller lignende
#7 filmz-DocDoom 17 år siden
Men jeg mangler stadig svar på mit spm. fra #1 ;-D
#8 filmz-DocDoom 17 år siden
http://filmz.dk/george-lucas-ingen-indiana-jones-u...
i anden halvden af indlægget (efter citatet) mangler venstre halvdel af første bogstavi hver linie.
#9 filmz-sanjo 17 år siden
Kan det ikke være et IE problem? Kan ikke se noget besynderligt ved det link i firefox.
#10 filmz-DocDoom 17 år siden