Hej, der skulle vel ikke være nogen her på sitet, som kan hjælpe mig med at finde følgende film:
Den danske titel skulle vist være noget i retning af 'Yuppie på røven', og filmen stammer vist fra en gang i 80'erne.
Den handler om en yuppie, der er vidne mod mafiaen og skjuler sig på et college... eller en eller anden skole... meget mere ved jeg ikke, da det faktisk er en ven, der leder efter filmen. Men jeg foreslog, at ekspertpanelet på filmz måske kunne være behjælpelige, så... håber, jeg har ret! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Plot summary: "A very succesful stock broker is called to court to testify against a mob boss who was into some inside trading. They hide him because of death threats. He gets caught in a gun battle and has to flee. He ends up hiding out as a student in a high school. He has to adjust to how things have changed as a teenager. The bad guys find him and he has fight it out in the high school gym."
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 evermind 21 år siden
Den danske titel skulle vist være noget i retning af 'Yuppie på røven', og filmen stammer vist fra en gang i 80'erne.
Den handler om en yuppie, der er vidne mod mafiaen og skjuler sig på et college... eller en eller anden skole... meget mere ved jeg ikke, da det faktisk er en ven, der leder efter filmen. Men jeg foreslog, at ekspertpanelet på filmz måske kunne være behjælpelige, så... håber, jeg har ret! :)
#2 lagoni 21 år siden
http://akas.imdb.com/title/tt0093186/
Plot summary:
"A very succesful stock broker is called to court to testify against a mob boss who was into some inside trading. They hide him because of death threats. He gets caught in a gun battle and has to flee. He ends up hiding out as a student in a high school. He has to adjust to how things have changed as a teenager. The bad guys find him and he has fight it out in the high school gym."
#3 evermind 21 år siden
#4 lagoni 21 år siden
http://akas.imdb.com kan tit finde sådan noget og bl.a. fortælle at den hedder "En yuppie på rymmen" på svensk...