Kommer an på hvilken leveringsform du har valgt på siden, jeg plejer at vælger Int. airmail eller hvad det nu hedder og der plejer højest at gå 10 dage synes jeg....
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Hvis du skriver til dem, mener jeg, at der skal gå 6 uger inden de vil sende en erstatning. Så fat mod. Jeg har ventet lige fra 5 til 28 dage på det jeg har bestilt.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Jeg har også haft meget varierende oplevelser med deres leveringstid. Jeg har på den ene side oplevet, at der er gået under en uge, og på den anden side går jeg nu og venter på noget, de har afsendt lige før nytår. Men som sagt skal der gå 45 arbejdsdage, før de sender en erstatning, hvilket vil side cirka 2 måneder.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Som tidligere skrevet i tråden, så kan leveringstiden variere ret voldsomt. Jeg har dog altid mindst ventet 14-dage på mine bestillinger og 20-dage var været toppen. Lige nu har jeg en bestilling, der indtil videre har været 15-dage undervejs - så no worries! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#5 De har nu svaret på mine mails inden for et døgn.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 chronaden 19 år siden
#2 filmz-cko 19 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#3 lyspunkt 19 år siden
Jeg har ventet lige fra 5 til 28 dage på det jeg har bestilt.
#4 filmz-yoshimura 19 år siden
#5 chronaden 19 år siden
dvdsoon om igen det her :/
#6 filmz-Kadann 19 år siden
DVDsoon var da gode til at besvare mails.. indenfor 1-2 måneder. :)
#7 Yoda 19 år siden
#8 filmz-yoshimura 19 år siden
#9 putandtake 19 år siden
#10 chronaden 19 år siden