Gravatar

#1 SpielbergFreak 20 år siden

Jeg kan huske, at der for et lille stykke tid siden blev snakket om forholdet imellem Pacino og DeNiro, i en tråd herinde, kan ikke huske hvilken.

Der blev sagt at de to herrer ikke kunne udstå hinanden i virkelighedens verden, hvilket er ærgerligt, men sådan kan det jo gå.

Samtidig blev der også sagt, at Deres klassiske samtale i Heat, var blev skudt hver for sig, med en stand-in, hvad endten det var Pacino eller DeNiro der blev filmet. Dette blev jeg meget skuffet over og lå næsten søvnløs i flere dage:-)

Jeg har nu set ekstramaterialet på den nye Heat SE, og jeg blev meget glad da det gik op for mig at denne scene, IKKE var lavet fra sig og at de to herrer havde lavet scenen sammen.

Så rygtet med at de har lavet den scene hver fra sig er en omgang vås! Muligvis kan de ikke lide hinanden, men de forstår at arbejde professionelt.

Hvem der end har startet dette rygte, burde skamme sig.
Gravatar

#2 Michael Andersen 20 år siden

Ja det er en vandrehistorie. De har også været venner i årevis, og slår man deres navne op på google finder man også en masser billeder hvor de står sammen og hygger sig.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 elwood 20 år siden

Jeg mener også at kunne huske at de ikke havde øvede scenen at det er ren improv en stor del af det for netop at gøre den så virkelig som mulig, men det lang tid siden jeg har set xtra matrialet eller hørt kommentar sporet
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-kaotmus 20 år siden

Det lyder meget usandsynligt, eftersom replikkerne er næsten 100% magen til tv-udgaven af Heat, som Michael Mann lavede en flok år før.
Gravatar

#5 elwood 20 år siden

hva var det nu den hed, den hed ikke heat gjorde den?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 chandler75 20 år siden

"L.A. Takedown"
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 SpielbergFreak 20 år siden

I'm so pleased to hear this!!!! Now I'm a happy little boy again!!! hehehe
Gravatar

#8 NightHawk 20 år siden

Egenlig ret imponerende at Michael Mann, ku forvandle en virkelig kikset Tv-pilot, til en moderne klassiker. "L.A. Takedown" var planlagt som en slags efterfølger til "Miami Vice", men der var ikke rigtig nogen studier der var interesserede i projektet, (hvilket man godt forstår når man ser den)og derfor endte Tv-piloten sine dage dengang i 1989, på gulvet.

Det er næsten ikke til at fatte at han så 5-6 år efter, laver selv samme tv-film om til et monsterhit!

Der hvor "L.A. Takedown", adskiller sig mest fra "Heat" er hos skuespillerne, hvor i førstnævnte det især er Vincent Hanna figuren der blir grelt overspillet, af en Don Johnson lookalike og De Niro's skurk er her irriterende over-cool. Slutningen i "L.A Takedown", forekommer at være skrevet i sidste sekund som en erkendelse af at budgetet var overskredet.

Men det er nu meget interessant at se den alligevel. sådan bare for nørderiets skyld.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9 Martindan 20 år siden

ahh lækkert.. Den scene med Pacino og De Niro er min ynglings scene... ikke bare i Heat men generelt..

der er bare noget episk over den.. når man ser den tænker man: " Jeg er sgu vidne til noget helt særligt her...."
for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: