#178 Jeg kan ikke finde et eneste kritikpunkt at hæfte på det billede! Det skulle da lige være, at mine nerd skillz ikke rækker til at afkode, hvad STFU står for. Men det er jo ikke befuns problem... ;)
"The Southern Tenant Farmers Union, a labor organization of sharecropper farmers in the Southern part of the United States in 1935, was also widely known under this initialism."
Måske er det dét befun hentyder til? Jeg mener, Holstebro lugter da lidt af landbrug og bønder...
#136 altid rart at få en sviner med på vejen. Men det må være rart at være det ypperste skønhedsideal. Den slags er jo noget vi almindelige grimme dødelige ikke har en chance for at opnå!
#181 filmz-befun 20 år siden
Kværulant mod obsessive går aldrig godt sammen.
#182 Outbound Sith 20 år siden
Fede højttalere BTW! :)
Fox Mulder
#183 cyberzed 20 år siden
STFU == Shut The Fuck Up
(Man kan så udfra min udtalelser overveje om der er en grund til at jeg er single :) )
#184 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#185 myggen 20 år siden
The STFU initialism is also slang for Star Trek Federation University.
#186 cyberzed 20 år siden
#187 Outbound Sith 20 år siden
"The Southern Tenant Farmers Union, a labor organization of sharecropper farmers in the Southern part of the United States in 1935, was also widely known under this initialism."
Måske er det dét befun hentyder til? Jeg mener, Holstebro lugter da lidt af landbrug og bønder...
Fox Mulder
#188 dyg 20 år siden
#189 cyberzed 20 år siden
#190 Scherlund 20 år siden