Gravatar

#51 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Hvad om at folk kommenterede hinandens billeder? Jeg kunne godt tænke mig nogle kommentarer om mit billede fx.. Eller om folk måske gerne vilse et hvor man rent faktisk kan se mit ansigt.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#52 davenport 22 år siden

Ok, du ser lidt sej ud der!
Fedt med din se7en plakat. Er du klædt på til lejligheden?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#53 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Ikke til den lejlighed at der skulle tages et billede til filmz nej.. :) Men, jeg har jakkesættet på, og billedet blev taget før mig og nogle andre skulle i byen. Vi hjavde besluttet at vi ville tage sorte jakkesæt på allesammen.. Det var ret fedt.

For også at kommentere dit billede davenport, så ser du ret glad ud.. På den cool'e (?) måde.. ;)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#54 davenport 22 år siden

Tak Fuktz :)
Jeg er også et ret glad og positivt menneske. Der skal sku meget til at slå mig ud af kurs.

Det man kalder "Happy like a pig in shit" ;D
Gravatar

#55 filmz-Plimmer 22 år siden

Du lyder som en af dem der ikke læste de bøger der var på værelset og slet ikke som en af dem der fik udleveret de andre reglementer som hæren har at byde på.

Der står ingen steder at man ikke må have sin almindelige skjorte på til sin kampuniform.

Hvis man er i felten (vi var på en eller anden åndssvag skydelejr et totalt øde sted i Jylland) behøver man ikke iføre sig kedeldragt.

Jeg var landstalsmand da jeg var inde og springe, så jeg så det faktisk som en udfordring at finde på tossede regler mine forhadte sgt.'er skulle overholde, min stue og jeg havde faktisk ret gunstige forhold da jeg først var færdige med at undervise vores overordnede.

Jeg er heldigvis ude fra det cirkus nu. Den største dag i mit liv, indtil videre, var da jeg slap ud fra helvedes forgård (milli).

Som en lille fodnote kan jeg sige at jeg var i Farum det sidste år de havde åbnet der for værnepligtige som en stolt og rank ingeniørsoldat.

Tak tak, jeg har også lidt andre milli billeder hvor jeg sover forskellige steder, både påklædt at nærmest afklædt. Jeg skal nok kende dig lidt bedre før du får de lidt mere flatterende sider af mig at se.. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#56 filmz-Asta 22 år siden

#41 Ellers kan du da lige høre nogle af de der admins, om du ikke kan få lov at oprette et helt fotoalbum *GG*
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#57 davenport 22 år siden

Det hedder en hjemmeside ;)
Gravatar

#58 DarkLight 22 år siden

#55, Jeg gættede på du ikke var i felten, da man ser en murstensvæg bag dig. Det er ikke ret tit man ser det ude i en skov.
Hvis man derimod er 'rigtig' i felten, skal man have græs i hjelmet så den ikke bryde landskabet.

Dertil skal også siges at jeg aldig nogensinde har været i felten eller på skydelejr i skjorte. Men jeg var så også kampsoldat, så hele begrebet skjorter var ukendt for mig :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#59 Corgan 22 år siden

#55:

Skjorterne hører da ikke med til kampuniformen.
Gravatar

#60 filmz-Plimmer 22 år siden

Jeg var GD kører så alt det der snask i hjelmen var ikke lige mig. De fleste andre gik også i kampskjorte, men jeg kan ikke fordrage dem. Hellere en T-shirt også den almindelige skjorte udover, så var man godt kørende.

Hehe, hvis du viser mig et billede af dig i en kompromiterende situation (orv langt ord hva'?), så får du et billede af mig, døddrukken, bukserne nede om anklerne, halvvejs i seng og et sagligt smil i krydderen af mig.. :)
Famous last words: What duck?

Skriv ny kommentar: