Det her skal deles: Jeg drømte at jeg var i Føtex for at handle ind før den nye Star Wars. Vi var nogle gutter. Supermarkedet lå i direkte forbindelse til biografen, og vi gik så ind for at se filmen. Da den så startede, var der en masse produktplacement for Føtex, fx Darth med reklame på. Det var dybt skræmmende, og jeg var meget skuffet. Jeg måtte dog forlade filmen, fordi jeg skulle et eller andet i delikatessen.. Vidst nok købe en pølse som jeg skyldte en eller anden.
Der var også noget med underlige gader, fugle (som jeg er bange for) og skateboard.
Stik Den!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Drømte for en uge siden noget lignende. Jeg var inde at se Episode III, og synes den var vildt god, især en scene mellem Anakin og Palpatine. Da jeg så kom ud af biografen og hjem, var der dog pludselig lige nogle ting der undrede mig. Man hverken så eller hørte noget til Jedi-templet der blev smadret, eller alle Jedi-børnene der blev slagtet. Ej heller så man duellen mellem Obi-Wan og Anakin eller Anakins transformation til Vader!
Vågnede selvfølgelig op med store tåre i øjnene.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Jeg så ikke så meget af filmen, der var en masse uro og det var en dårlig biograf. Alle snakkede og sådan noget. Det virkede som at man så en føtex/SW film (gys), og af en eller anden grund havde jeg langt hår, sat op i en kæmpe spike.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 davenport 21 år siden
Jeg drømte at jeg var i Føtex for at handle ind før den nye Star Wars. Vi var nogle gutter.
Supermarkedet lå i direkte forbindelse til biografen, og vi gik så ind for at se filmen.
Da den så startede, var der en masse produktplacement for Føtex, fx Darth med reklame på. Det var dybt skræmmende, og jeg var meget skuffet.
Jeg måtte dog forlade filmen, fordi jeg skulle et eller andet i delikatessen.. Vidst nok købe en pølse som jeg skyldte en eller anden.
Der var også noget med underlige gader, fugle (som jeg er bange for) og skateboard.
Stik Den!!
#2 filmz-Munk 21 år siden
Tag lige at få en psykiater til at analyserer betydningen af den drøm... Totalt smadret!
- Steve Carell
#3 Old Son 21 år siden
#4 filmz-herskegut 21 år siden
Det er lige sådan noget som din historie der, som får morgenen til at virke overkommelig :)
Synd du ikke fik set ret meget af filmen, hvilke dele fik du set ?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#5 filt 21 år siden
Vågnede selvfølgelig op med store tåre i øjnene.
#6 davenport 21 år siden
Det virkede som at man så en føtex/SW film (gys), og af en eller anden grund havde jeg langt hår, sat op i en kæmpe spike.
#7 evermind 21 år siden
#8 gi-jones 21 år siden
Den lyder specielt grim. Den ville jeg sgu nok undlade hos psykiateren, medmindre du VIRKELIG vil have den grumme sandhed :)
#9 filmz-yoshimura 21 år siden
#10 davenport 21 år siden