Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Ved ikke hvor mange af jer som kener den der side, hvor man kan søge efter en bestemt kunster, og så går det ind og kommer med forslag til ting i samme stil, eller som man måske ville ku li.

Synes det var en ret fiks ide, og jeg sad og tænkte på om man ku lave sådan noget til film også.

Nu har jeg lige genset US Marshalls, kun fordi jeg ikke lige har The Fugitive Hjemme pt.

Og nu sad jeg så lige og tænkte damm jeg ku godt tænke mig og se nogle film i samme genre, her vil jeg kalde genren (tjjaa jagede folk, Bourne filmene, Flytningen osv..)

Men der er tit hvor man måske sidder og tænker ahh jeg vil se nogle flere film i stil med Pelikan notatet (den genre kalder jeg de små mod de store, eller Cover up)

Som regel kan man altid få hjælp blandt sine filmz'er til andre forslag, men for dælen det ku være fedt hvis man havde en side ligesom med Pandora 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 duuk74 17 år siden

Ja det kunne da være ret fikst. Synd Pandora er lukket for alle andre end USA nu.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#3 elwood 17 år siden

#2 Vidste jeg så ik engang, også lang tid siden jeg har brugt det, kan bare huske hvor meget jeg morede mig med at finde nyt musik på den måde.

Det sværeste bliver jo forarbejdet, fordi man er nødt til at kortlæggge handlingen og så ku finde lighedspunkter, det ikke nok og kalde det for thriller f.eks.

Det vidst et drømmeprojekt det her 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-vassago 17 år siden

Man kan jo søge sådan på IMDB - ved at bruge keywords...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: