Er I stadig fastlåst af hvad der nu kommer i DK; biografer/skiver etc. eller? Har bare undret Gasi' lidt; at denne lille sci-fi perle aldrig har fået et liv her?
Der er vel en fan eller to, når det gælder sci-fi, herinde;-)
Mvh Gasivodo
"..are there any women here today?.."
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Jeg faldt over den i fjerneren for et stykke tid siden.. Og jeg kunne også ret godt lide den..
Regner med at få den lånt eller købt på BD, da den led meget under at blive vist på Canal+, som, udover der HD-kanaler, er rimeligt akavede med hensyn til billedkvalitet når det kommer til mørke scener.. Og dem må der siges at være en del af i filmen! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Synes at filmen havde et godt koncept som ikke rigtig er blevet set før. Den mindede mig faktisk lidt om Fallout 3 på en eller anden måde. Men synes at det er synd at der ikke blev gjort mere ud af den, synes at den haltede lidt nogle steder. Men ellers en fed lille kult-scifi-film. Ben Foster er ret dygtig til at spille forskellige roller.
Den er fuldstændig FANTASTISK! I de første 5-10 minutters tid... efter det minder den om et billigt kopi af et Twilight Zone afsnit, eller noget i den dur. Stemningen forsvinder hurtigt hen i takt med de der dårligt lavede creatures, og når der gik action i den, stod jeg helt af.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg er faktisk også ret begejstret for denne. Ja ja, den stjæler fra Alien universet, men synes den er underholdende og et par steder virkelig klaustrofobisk. Slutningen er ligeledes ret god.
#1 Gasivodo 13 år siden
Har bare undret Gasi' lidt; at denne lille sci-fi perle aldrig har fået et liv her?
Der er vel en fan eller to, når det gælder sci-fi, herinde;-)
Mvh Gasivodo
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#2 Slettet Bruger [1784293144] 13 år siden
Det er bestemt ikke en original film, slet ikke, men den underholder ret godt. :)
#3 HonoDelLoce 13 år siden
Regner med at få den lånt eller købt på BD, da den led meget under at blive vist på Canal+, som, udover der HD-kanaler, er rimeligt akavede med hensyn til billedkvalitet når det kommer til mørke scener.. Og dem må der siges at være en del af i filmen! :)
#4 MOVIE1000 13 år siden
#5 Alex- 13 år siden
Men ellers en fed lille kult-scifi-film. Ben Foster er ret dygtig til at spille forskellige roller.
#6 Lord Beef Jerky 13 år siden
#7 Babo84 13 år siden
#8 Bruce 13 år siden