Jeg skal på Skiferie i morgen, og der skal man have et Pasfoto med, til liftkortet. Jeg bor for langt fra en Pasfoto automat, til jeg kan få det gjort i dag.
Spørgsmålet er så...
Jeg har en time på Fredericia Banegård, men jeg kan ikke finde ud af om der er en Pasfoto automat der...????
Ringer man til dem, får man bare hovedafdelingen, og de ved intet...
Jeg kan ikke blive enig om hvad er værst. At det intet har at gøre med film og dermed ikke høre hjemme på denne side ELLER at overskriften er så intetsigende at man ikke aner hvad det handler om, før man bevæger sig herind :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg har heller aldrig været fan af skiferier. Hvis jeg endelig skal ud at rejse, skal det fandme være til et sted der er VARMERE end DK. Jeg tror jeg vil udvikle sne-allergi og så flyve sydpå på mit sygesikringskort :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 MadMartigan 21 år siden
Jeg er lidt på glatis her...
Jeg skal på Skiferie i morgen, og der skal man have et Pasfoto med, til liftkortet. Jeg bor for langt fra en Pasfoto automat, til jeg kan få det gjort i dag.
Spørgsmålet er så...
Jeg har en time på Fredericia Banegård, men jeg kan ikke finde ud af om der er en Pasfoto automat der...????
Ringer man til dem, får man bare hovedafdelingen, og de ved intet...
På Forhånd Tak
#2 filmz-vassago 21 år siden
#3 MadMartigan 21 år siden
Jamen mange Tak. de vidste jo lige der var en...
#4 DarkLight 21 år siden
#5 Scherlund 21 år siden
#6 MadMartigan 21 år siden
#5: Lige nu er der jo fint vejr, men hvor er bjergene...
#7 filmz-herskegut 21 år siden
Du kender ikke det sted på djursland der hedder Mols "bjerge" ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#8 MadMartigan 21 år siden
#9 gi-jones 21 år siden
#10 Popeye 21 år siden
*...flyve sydpå på mit sygesikringskort.
hmmm.....Hvad bruger et sådan kort af brændstof? :-)