Gravatar

#1 frankdrebin 21 år siden

Jeg ved ikke om det her spørgsmål har været oppe før, har kigget efter det, men dog uden held..

Mit spørgsmål lyder, nogle der ved hvor man kan købe de papfigurer, pap-standies og sådan noget som står i biografer?

Som f.eks den store sorte Terminator 3 pap-kasse med hologram på? -hvis nogen altså har set sådan en..

Dræb mig nu ikke hvis det har været oppe før, har ikke brugt filmz så meget endnu, så skal lige lære det.

// Nikolaj
Gravatar

#2 lagoni 21 år siden

Jeg har selv et par stykker og de er alle købt i biografen. Nogle biografer sælger af og til deres gamle figurer til en ganske rimelig pris, prøv at spørg din lokale og hør om de har sådanne udsalg.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 frankdrebin 21 år siden

Okay det vil jeg prøve, bor i Horsens, kun 600 m fra biografen. Så der er ikke ret langt.

Men jeg tænkte på om der ikke var en hjemmeside hvor man kunne købe dem fra?
Gravatar

#4 DarkLight 21 år siden

Moviemerchandise.dk forretningen har dog et noget blakket ry.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-lone wolf 21 år siden

Har arbejdet i et par biografer og der var det almindeligt at folk skrev sig op til de forskellige ting, som man så bare skulle hente (og betale) når de blev taget ned. Men ved de mest populære gælder det om at være hurtig..
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#6 gi-jones 21 år siden

Videobutikkerne er også en mulighed. Min lokale sælger deres plakater, og hvis man spørger også deres papdimser. Men pas på, du får hurtigt fyldt huset op med det skidt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 filmz-maban 21 år siden

Gi-jones: skal vi nu til at tigge om billeder? =)
Haps!
Gravatar

#8 gi-jones 21 år siden

Nej, ingen ønsker at se billeder af mit værelse :) Har heller ikke selv så mange plakater at det gør noget. De fylder for meget synes jeg. Kan dog afsløre, at jeg har en Godzilla-stand på min badeværelsesdør.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Jeg har også haft held ved at skrive et pænt brev til selskaberne fx i Danmark eller Amerika. Der kan godt være noget ventetid, men det kan godt være det værd. Fx fik for et par siden en meget lækker litografi fra "Askepot" hos Disney i England.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: