#9: 'jeg synes der er ved at gå inflation i udtryk som "dårligste film nogensinde"'
Nu henviser tråden jo til noget konkret; nemlig dårligste film nogensinde ifølge IMDb's brugere. Det er jo noget målbart, og derfor er det er ikke til diskussion.
Du kan så være enig med gennemsnittet eller ej.
Jeg og "video-vennerne" har selv tæsket hundreder af obskure lejefilm igennem over de sidste 25 år, og deriblandt har der været mange kandidater til titlen. Mange af disse mindre kendte titler går dog hurtigt over i glemslen, og typisk har man nemmere ved at huske dårlige film, der har fået en vis omtale eller har kendte skuespillere med, selvom de næppe kandiderer til dårligste ever.
Heldigvis er mennesket jo generelt indrettet sådan, at hukommelsen filtrerer de dårlige oplevelser (ikke kun film) fra hurtigere end de gode, og derfor kan jeg ikke huske, hvad der virkelig har været den dårligste film jeg har set. Det er vel en eller anden direct-to-dvd gyser.
Af nyere, mere kendte film, vil jeg nok mene at White Chicks og The Dukes Of Hazzard er gode kandidater i min bog.
Men for at vende tilbage til udgangspunktet: Hiltons nye film har - indtil videre - den laveste score nogensinde ifølge IMDb's brugere, og det er et faktum. Tiden kan selvfølgelig ændre dette. (Filmens nuværende karakter er dog uden tvivl påvirket af en del "hate voters", som #2 også er inde på.) ________________
#10: Nu kan jeg godt se, at det ikke er mig, som du skriver til, men jeg nævnte dog kun House of Wax, fordi Hilton er med i den, samt fordi jeg har hørt, at hun gør det dårligt i den; ikke fordi filmen skulle være kandidat til dårligste film. (Har ikke set den.)
#11 Jeg vidste heller ikke lige hvo'en jeg sku skrive det uden at det sku virke som et angreb 8-) men når du ikke har set den giver det lidt mere mening.
Hendes rolle i HOW er faktisk så lille, det er kun på grund af hendes Dødsscene, faktisk fik hun at Instruktøren lov til at lave T-shirt hvor der stod noget med at man ku se hende dø i filmen, som en slags obskur reklame.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er 10 dage siden at filmen havde premiere i USA, så ligesom de film der stemmes ind på top 250 af fanboys, f.eks. "Transformers", er denne film ganske sikkert bare udsat for en masse folk der stemmer den ned, alene fordi Paris Hilton er med i den og uden at have set den.
Jeg tvivler ikke på at det er en dårlig film, men jeg forhold mig forholdsvis kritisk overfor IMDb's ratingsystem.
Hvorfor er hun så omtalt?? Hun er en talentløs, patfattig blondine, med ca. lige så meget hjernekapacitet som en retarderet, ungarnsk dreng med udslet og dårlig hørelse... Hun har jo ikke lavet noget, der berettiger hende til noget som helst fame. Hun arver en hotelkæde, det giver sku ikke talent! Hun er tilmed pisse grim og afpillet, og går rundt med en rotte på armen.. Grrrrr!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg forstår det heler ikke men jeg er nået frem til den konklusion at det der først og fremmest bære hende frem er haddet fra omverdenen. bare se hvor populær denne tråd er, folk elsker at hadde hende.
#11 filmz-DocDoom 17 år siden
Nu henviser tråden jo til noget konkret; nemlig dårligste film nogensinde ifølge IMDb's brugere. Det er jo noget målbart, og derfor er det er ikke til diskussion.
Du kan så være enig med gennemsnittet eller ej.
Jeg og "video-vennerne" har selv tæsket hundreder af obskure lejefilm igennem over de sidste 25 år, og deriblandt har der været mange kandidater til titlen. Mange af disse mindre kendte titler går dog hurtigt over i glemslen, og typisk har man nemmere ved at huske dårlige film, der har fået en vis omtale eller har kendte skuespillere med, selvom de næppe kandiderer til dårligste ever.
Heldigvis er mennesket jo generelt indrettet sådan, at hukommelsen filtrerer de dårlige oplevelser (ikke kun film) fra hurtigere end de gode, og derfor kan jeg ikke huske, hvad der virkelig har været den dårligste film jeg har set. Det er vel en eller anden direct-to-dvd gyser.
Af nyere, mere kendte film, vil jeg nok mene at White Chicks og The Dukes Of Hazzard er gode kandidater i min bog.
Men for at vende tilbage til udgangspunktet: Hiltons nye film har - indtil videre - den laveste score nogensinde ifølge IMDb's brugere, og det er et faktum. Tiden kan selvfølgelig ændre dette. (Filmens nuværende karakter er dog uden tvivl påvirket af en del "hate voters", som #2 også er inde på.)
#10: Nu kan jeg godt se, at det ikke er mig, som du skriver til, men jeg nævnte dog kun House of Wax, fordi Hilton er med i den, samt fordi jeg har hørt, at hun gør det dårligt i den; ikke fordi filmen skulle være kandidat til dårligste film. (Har ikke set den.)
#12 elwood 17 år siden
Hendes rolle i HOW er faktisk så lille, det er kun på grund af hendes Dødsscene, faktisk fik hun at Instruktøren lov til at lave T-shirt hvor der stod noget med at man ku se hende dø i filmen, som en slags obskur reklame.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Michael Andersen 17 år siden
#14 filmz-DocDoom 17 år siden
#15 filmz-Kadann 17 år siden
Det er 10 dage siden at filmen havde premiere i USA, så ligesom de film der stemmes ind på top 250 af fanboys, f.eks. "Transformers", er denne film ganske sikkert bare udsat for en masse folk der stemmer den ned, alene fordi Paris Hilton er med i den og uden at have set den.
Jeg tvivler ikke på at det er en dårlig film, men jeg forhold mig forholdsvis kritisk overfor IMDb's ratingsystem.
#16 filmz-DocDoom 17 år siden
Det du skriver er jo på ingen måde i modstrid med det, som jeg skriver. Jeg er enig.
#17 davenport 17 år siden
Hun har jo ikke lavet noget, der berettiger hende til noget som helst fame. Hun arver en hotelkæde, det giver sku ikke talent!
Hun er tilmed pisse grim og afpillet, og går rundt med en rotte på armen..
Grrrrr!
#18 filmz-Liou 17 år siden
Jeg forstår det heler ikke men jeg er nået frem til den konklusion at det der først og fremmest bære hende frem er haddet fra omverdenen. bare se hvor populær denne tråd er, folk elsker at hadde hende.