Gravatar

#1 filmz-DocDoom 17 år siden

Hvis man troede, at Paris Hilton gjorde det dårligt i House Of Wax, så har man noget til gode.

http://www.bt.dk/article/20080217/underholdning/80...

Hendes nye vidunder, The Hottie And The Nottie, scorer lavest nogensinde på IMDb med en score på pt. blot 1,2 (til trods for, at nogle afsporede brugere har givet den op til 10,0).

http://us.imdb.com/chart/bottom

:-D
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#2 inflector 17 år siden

Ja det lyder jo ikke særligt imponerende, men mon ikke også der er en hel del haters, der har været inde og stemme. Jeg har dog ikke personligt de store planer om få den set.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 elwood 17 år siden

#1 House of Wax spiller hun da perfekt i, jeg var fuldt ud tilfreds med hendes Skæbne i den film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-Liou 17 år siden

Jeg ville ikke udsætte mig selv for at se en film med hende.
Gravatar

#5 sluppermand 17 år siden

Jeg kan blive vred...så vred. Først en plade og nu en række åndssvage film. Det er da fucking utroligt at spilde vores tid med ligegylidigt lort som dette. Kvinden frastøder mig på alle mulige måder, hun har intet at byde på...INTET!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#6 filmz-DocDoom 17 år siden

#5: Enig. Hun har ikke engang store bryster!

Hun er dog længder fra at slå de to mest irriterende kendte: Victoria Spice og TV-Baronessen.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#7 sluppermand 17 år siden

#6 Hun er nummer et på min hit-list!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#8 Bohemian 17 år siden

lol....no wonder
Free in serenity.
Gravatar

#9 Michael Andersen 17 år siden

No offense, men jeg synes der er ved at gå inflation i udtryk som "dårligste film nogensinde" i forbindelse med nye film. Er det mest for effektens skyld eller har folk der bruger det bare ikke set mere end 10 film i deres liv? ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 elwood 17 år siden

#9 House of Wax er ikke den dårligste film hvertfald, for lige at komme med lidt andent indsigt, jeg synes kuliserne var flot lavet i House of Wax.

Især da det brændte ned så det nu ret fedt ud synes jeg
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: