Jeg skal derover idag, og være der til i aften engang. Jeg er overhovedet ikke kendt derovre, så ved ikke hvor man kan parkere uden det koster det hvide ud af øjnene!
Og så skulle det også gerne være inden for rimelig gåafstand..
Jeg er lidt på bar bund :) Håber en venlig sjæl vil hjælpe!
Det er ikke absolut nødvendigt at holde gratis! Men da jeg skal være derovre fra kl. 5 til omkring kl. 24, vil jeg gerne undgå at skulle betale en dagsløn i p-afgift :)
ved ikke om der er nogle steder der er billigere end andre?
Der er masser af parkeringspladser i det område hvor jeg arbejder på Østerbro. Landskronagade og sidegaderne deromkring kan man parkere ganske gratis og så kan du nappe s-toget til Nørreport, en tur der tager 5-7 min., så er du ved Strøget.
Jeg kender dog ikke til priserne andre steder, da jeg ikke selv har bil. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#1 frankdrebin 14 år siden
Jeg skal derover idag, og være der til i aften engang. Jeg er overhovedet ikke kendt derovre, så ved ikke hvor man kan parkere uden det koster det hvide ud af øjnene!
Og så skulle det også gerne være inden for rimelig gåafstand..
Jeg er lidt på bar bund :) Håber en venlig sjæl vil hjælpe!
#2 filmz-Utyske 14 år siden
København er jo forholdsvis stort.
#3 frankdrebin 14 år siden
Jamen, gåafstand til strøget.. Og så må det gerne være ud mod Hellerup?
#4 Spanner 14 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#5 frankdrebin 14 år siden
Det er ikke absolut nødvendigt at holde gratis! Men da jeg skal være derovre fra kl. 5 til omkring kl. 24, vil jeg gerne undgå at skulle betale en dagsløn i p-afgift :)
ved ikke om der er nogle steder der er billigere end andre?
#6 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg kender dog ikke til priserne andre steder, da jeg ikke selv har bil. :)
#7 frankdrebin 14 år siden