Det lyder bestemt interessant, og ved nærmere kig på #5's link, så er det noget jeg skal have gransket nærmere. Men som jeg kan se, så lader det til, at den reol kun er egnelig for DVD'er, eftersom de passer perfekt ind, uden mellemrum. Jeg tror det bliver et større problem, for størrelsen på et Blu-Ray cover.
Hylderne kan placeres nogenlunde som man vil, så det er ikke noget problem at tilpasse hylderne til Blu-Rays. Det giver dog nogle større mellemrum et par steder, hvor der ikke er plads til film(jeg bruger det til cd'er), men det er stadig samme antal hylder man får ud af det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Hylderne kan placeres nogenlunde som man vil, så det er ikke noget problem at tilpasse hylderne til Blu-Rays. Det giver dog nogle større mellemrum et par steder, hvor der ikke er plads til film(jeg bruger det til cd'er), men det er stadig samme antal hylder man får ud af det.
Ja, du siger noget. Jeg vil bestemt holde Benny-reolerne i tankerne, når jeg skal videre i min tænke plan. De ser uden tvivl, optimale ud. Billige er de tilmed også!
Jeg går og overvejer at smide alle mine dvder i plastik lommer og så i nogle kasser. De fylder så meget og har en lille lejlighed så de bliver nød til at stå i dobbelt lag og det tager en krig hver gang man har købt en ny film som skal ind i systemet da alt skal flyttes.
Det mest ideelle vil være reoler som de bruger i TP da de passer perfekt til dvd'er men ved at de er skide dyre.
Hvis du virkelig går op i det må det mest ideelle for dig være at bygge det selv
Jeg har nogle reoler fra IKEA, som hedder BESTÅ til 300kr + ekstra hylder. Mener det passer med +2 hylder for at det passer i højden for dvd film. Koster vist 40kr for ekstra hylde.
Bredde: 60 cm Dybde: 20 cm Højde: 192 cm
Jeg har 4 stk som indeholder mine 700+ film og så er der stadig masser af fri plads. Vil gætte på der nok kan være ca. 40 film på hver hylde (ca. 1½ cm pr. dvd) og så er der ca. 6 hylder + bunden på hver reol dvs. 7 x 40 = 280 film per reol.
Jeg er super glad for dem. Har monteret en lampe øverst på hver reol. Har ladet den øverst hylde have lidt mere plads så der er plads til bokssæt osv deroppe. Men ellers passer det meget godt med en dvd i højden plus et par cm.
Jeg kan ikke lige finde et link på deres side - den eneste jeg kan finde med næsten samme mål er kun 128cm høj og det er jo for lidt. Prøv at ring til dem.
#17+18 skønt at høre at andre har samme problem ;o) Af samme grund har jeg ca 80 nyere titler stående, som bare ikke er nået op på reolerne endnu!
Jeg ved ikke rigtig om det er en fordel eller en yderligere udfordring at mine også er inddelt efter genre. Har fornylig måttet rykke en del serier til et andet rum for at have plads og det resulterer så i en del huller, hvilket jeg dog lever med da det er rart at vide at der netop er lidt plads til kommende titler.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#11 Kruse 11 år siden
#12 Skeloboy 11 år siden
#13 The Vossen 11 år siden
Ja, du siger noget. Jeg vil bestemt holde Benny-reolerne i tankerne, når jeg skal videre i min tænke plan. De ser uden tvivl, optimale ud. Billige er de tilmed også!
#14 The Vossen 11 år siden
Naturligvis, jeg har sikkert en ting, eller to liggende, som jeg ikke aner, hvad jeg skal gøre af.
#15 Wangsgaard 11 år siden
Det mest ideelle vil være reoler som de bruger i TP da de passer perfekt til dvd'er men ved at de er skide dyre.
Hvis du virkelig går op i det må det mest ideelle for dig være at bygge det selv
#16 McPeter 11 år siden
Bredde: 60 cm
Dybde: 20 cm
Højde: 192 cm
Jeg har 4 stk som indeholder mine 700+ film og så er der stadig masser af fri plads.
Vil gætte på der nok kan være ca. 40 film på hver hylde (ca. 1½ cm pr. dvd) og så er der ca. 6 hylder + bunden på hver reol dvs. 7 x 40 = 280 film per reol.
Jeg er super glad for dem. Har monteret en lampe øverst på hver reol. Har ladet den øverst hylde have lidt mere plads så der er plads til bokssæt osv deroppe. Men ellers passer det meget godt med en dvd i højden plus et par cm.
Jeg kan ikke lige finde et link på deres side - den eneste jeg kan finde med næsten samme mål er kun 128cm høj og det er jo for lidt. Prøv at ring til dem.
Et par gamle billeder fra dengang jeg kun havde to overfyldte...
http://img705.imageshack.us/img705/1199/best001.jp...
http://img210.imageshack.us/img210/3396/best002.jp...
#17 Skeloboy 11 år siden
#18 Collateral 11 år siden
#19 wiseguy 11 år siden
Af samme grund har jeg ca 80 nyere titler stående, som bare ikke er nået op på reolerne endnu!
#20 Collateral 11 år siden
Jeg ved ikke rigtig om det er en fordel eller en yderligere udfordring at mine også er inddelt efter genre. Har fornylig måttet rykke en del serier til et andet rum for at have plads og det resulterer så i en del huller, hvilket jeg dog lever med da det er rart at vide at der netop er lidt plads til kommende titler.