Gravatar

#1 The Vossen 11 år siden

Hey'a fellow watchers,

Jeg står i den situation, at jeg skal have lavet et helt nyt system i min samling. Derfor skal jeg også have fundet mig nogle yderst flotte reoler, der for alt i verdnen skal være passelige til både en DVD's størrelse, samt naturligvis, Blu-rays. I det sammenhæng, mener jeg, at selve kassens størrelse, skal passe ind i den reol man skal have, så der ikke er nogle former for mellemrum, eller huller. Det må gerne være noget der kan hænges på væggen, men det må også være i reoler der står op på gulvet.

Kvaliteten ligger jeg også lidt vægt på. Der må gerne inkluderes nogle flotte træ-sorter ind, for reolerne. Hvis der er andre idéer, og bud på ideelle reoler/standere/holdere - you name it, så er jeg selvfølgelig også modtagelig over for det.

Kom frisk, mennesker :D
Gravatar

#2 The Vossen 11 år siden

Bump
Gravatar

#3 Collateral 11 år siden

Der er flere herinde der benytter IKEAs Bennoreoler, der er skabt til formålet. De er ikke voldsomt fancy (det er IKEA), men jeg er meget glade for dem, og de giver plads til at man kan lægge mærke til film fremfor selve reolen. Ved ikke om det kan være relevant for dig. De står på gulvet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 davenport 11 år siden

Min svigerfar ejer et savværk, og med en høvl når du langt! PM for yderligere detaljer ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 Skeloboy 11 år siden

Jeg bruger IKEAs Benno-reoler.

Det ser sådan ud: http://allanfjord.dk/samling.jpg

Altså, bortset fra, at jeg nu har 14 af dem til film ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#6 davenport 11 år siden

Usbekiske film!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 wiseguy 11 år siden

Jeg er også vældig glad for mine Benno reoler.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#8 The Vossen 11 år siden

#3:

Det lyder bestemt interessant, og ved nærmere kig på #5's link, så er det noget jeg skal have gransket nærmere. Men som jeg kan se, så lader det til, at den reol kun er egnelig for DVD'er, eftersom de passer perfekt ind, uden mellemrum. Jeg tror det bliver et større problem, for størrelsen på et Blu-Ray cover.

#4:

Din svigerfar lyder sweet! Må lige få sendt en PM, hvis jeg kommer i tanke om en god idé, ;D.

Gravatar

#9 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg har de sidste uger gået og syslet med tanken om at bestille nogle skuffe-møbler hjem til min film-samling. Jeg har set nogle billeder rundt om på nettet af kommoder lavet til formålet, hvor der i hver skuffe kan ligge to rækker BD'er/DVD'er - det må alt andet lige spare noget plads i forhold til de reoler, jeg bruger nu, hvor BD'erne står op..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 misuma 11 år siden

Skeloboy (5) skrev:
Jeg bruger IKEAs Benno-reoler.

Det ser sådan ud: http://allanfjord.dk/samling.jpg

Altså, bortset fra, at jeg nu har 14 af dem til film ;)

Det ser egentlig okay ud. Så må mine vhs'er ryge i kælderen og min bette datter flytte hjemmefra.

Det bliver vist til en del reoler hvis der skal være plads til over 2000 BD/DVD'er og flere på vej.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: