Ja, det var SÅ fedt da han bare kom ind og spillede. Synes dog det opvarmningsband var lidt skod. (Er dog heller ikke til brittisk musik, og man ventede jo bar på PJ.)
Well, uddybning... Altså, jeg stod elendigt, og min søs kunne ikke se noget, så under de første 3 numre rendte vi rundt, indtil vi fandt en plads i hjørnet af venstre balkon. Der kunne vi se det hele, men Mikes guitar lød ikke godt der oppe under taget.
Men, jo. Det var et fan-set. Og det var fedt. Jeg har ventet siden 91 på denne koncert, så forventningerne var høje.
Og genial slutning.!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg havde problemer med at høre Vedder i starten, og McCready blev drunket i de andre instrumenter under stort set hele koncerten. Men det kunne være fordi vi stod helt ovre til højre - jeg ved ikke hvor retningsbestemt lyden var sat op.
Jeg kunne godt lide setlisten, men ville gerne have hørt mere fra Vs. og f.eks Crazy Mary havde heller ikke været tosset :) Stemningen var jo klart fedest under de ældre numre (nu snakker jeg alle numre der ikke lige var fra den nyeste).
Men jo, er glad for at det var varieret ift. Paris koncerten sidste år.
Hvis i finder nogle fornuftige optagelser fra koncerten, post dem her. (Og jo, før nogle spørger, har PJ givet grønt lys til at optage/dele bootlegs af deres musik :)
Ved ikke om jeg har nævnt det før, men hvis du ikke kender skiven "Temple of the Dog", så er den værd at checke ud. Cornell og Vedder i skøn forening. :)
Har den selvfølgelig. Det er en god skive. Faktisk var Hunger Strike den første sang jeg nogensinde spillede live med mit gamle band, da jeg var 15 og der var 3000 mennesker på Kolding Teater. (..Og hvor jeg stagedivede med militærstøvler lige ind i hovedet på en gut, der sagde av!)
Har lige lyttet "Throw your arms around me" af. Fed sang. E - A - E - H.... rimeligt let! Men så mangler man bare at kunne synge som Gud, og det er der jo kun én der kan..
#11 davenport 18 år siden
Well, uddybning... Altså, jeg stod elendigt, og min søs kunne ikke se noget, så under de første 3 numre rendte vi rundt, indtil vi fandt en plads i hjørnet af venstre balkon. Der kunne vi se det hele, men Mikes guitar lød ikke godt der oppe under taget.
Men, jo. Det var et fan-set. Og det var fedt. Jeg har ventet siden 91 på denne koncert, så forventningerne var høje.
Og genial slutning.!!
#12 El vez 18 år siden
Jeg kunne godt lide setlisten, men ville gerne have hørt mere fra Vs. og f.eks Crazy Mary havde heller ikke været tosset :) Stemningen var jo klart fedest under de ældre numre (nu snakker jeg alle numre der ikke lige var fra den nyeste).
Men jo, er glad for at det var varieret ift. Paris koncerten sidste år.
Er der nogen der ved hvorfor de ikke har nogen bootlegs på deres hjemmeside længere? https://bootlegs.pearljam.com/
#13 El vez 18 år siden
Billeder:
http://picasaweb.google.fr/julien.lefevere/PJCopen...
Video:
"Throw your arms..." Pre-show (!)
"Alive" - lille bid der giver et godt indtryk af stemningen
Mp3:
"Love Reign Over Me" (The Who cover)
http://download.yousendit.com/C509D3B57BC0EA33
#14 davenport 18 år siden
Kanon mand!
Vedder er Gud!
#15 filmz-Kadann 18 år siden
#16 davenport 18 år siden
#17 filmz-Kadann 18 år siden
Ved ikke om jeg har nævnt det før, men hvis du ikke kender skiven "Temple of the Dog", så er den værd at checke ud. Cornell og Vedder i skøn forening. :)
#18 davenport 18 år siden
Faktisk var Hunger Strike den første sang jeg nogensinde spillede live med mit gamle band, da jeg var 15 og der var 3000 mennesker på Kolding Teater. (..Og hvor jeg stagedivede med militærstøvler lige ind i hovedet på en gut, der sagde av!)
#19 El vez 18 år siden
#20 davenport 18 år siden
E - A - E - H.... rimeligt let!
Men så mangler man bare at kunne synge som Gud, og det er der jo kun én der kan..