Hej, jeg synes bare jeg ville informere jer om et fantastisk teaterstykke på Betty Nansen Teater!
GYNT: "Humoren er voldsom og galskaben ikke mindre, når fem af tidens mest talentfulde historiefortællere går direkte i kødet på PEER GYNT og gør ham til deres. Vi har inviteret en håndfuld stand-up’pere og rappere til at genfortælle Ibsens udødelige mesterværk om drengen Peer, der med sin enorme nysgerrighed og livsappetit drager ud i verden for at blive voksen. Stand-up komikerne RUNE KLAN, CARSTEN BANG og JONATAN SPANG står for første gang på scenen sammen med rimkongerne Blæs BUkkI og GEOLO-G i denne fandenivoldske udgave af Peer Gynt."
#1 filmz-michaell 20 år siden
jeg synes bare jeg ville informere jer om et fantastisk teaterstykke på Betty Nansen Teater!
GYNT:
"Humoren er voldsom og galskaben ikke mindre, når fem af tidens mest talentfulde historiefortællere går direkte i kødet på PEER GYNT og gør ham til deres.
Vi har inviteret en håndfuld stand-up’pere og rappere til at genfortælle Ibsens udødelige mesterværk om drengen Peer, der med sin enorme nysgerrighed og livsappetit drager ud i verden for at blive voksen.
Stand-up komikerne RUNE KLAN, CARSTEN BANG og JONATAN SPANG står for første gang på scenen sammen med rimkongerne Blæs BUkkI og GEOLO-G i denne fandenivoldske udgave af Peer Gynt."
Jeg vil anbefale stykket til alle, det er intet mindre en fantastisk!! Så skynd jer og bestil jeres billetter!
http://www.billetnet.dk/event.jhtml;jsessionid=B5S...