Jeg har længe haft et vågent øje på David Mackenzie's "Perfect Sense" i håb om at en anmeldelse skulle forkomme på siden her, samt en biografoplevelse, som aldrig fik sin premiere her i Danmark, åbenbart. Jeg har heller ingen idé om, hvornår den udkommer på Blu-ray og DVD, og jeg kan ikke finde nogle steder hvor den sælges, eller kan forudbestilles.
Efter at have set traileren til den, et utal gange, har jeg haft en enorm interesse i at få den set. Jeg glæder mig også umætteligt til at se den en skønne dag. Er der nogle herinde der allerede har set den, som kan sige godt for den? Nogle der ved hvornår den står til rådighed på købsmarkedet, eller om den i det hele taget har fået gode anmeldelser rundt omkring?
En anden ting, som jeg håber en eller anden kan hjælpe mig med, er, når man ser traileren - - så fra 1:58 - 2:23 kører der et lydspor i baggrunden. Er der en der overhovedet ved hvad det track hedder, og om det kan findes på YouTube. Nu har jeg i godt håb, allerede købt filmens soundtrack, men det var ikke at finde der, og jeg længes sådan efter at have et fuldt nummer kørende i baggrunden, når jeg f.eks. sidder og arbejder, eller andet. Jeg elsker sådan nogle toner, og det ville virkelig ånde lettet op, et eller andet sted, :D.
#1 - Der er en amerikansk blu-ray, som jeg dog ikke ved, om er regionskodet eller ej. Jeg har dog for nyligt bestilt den på baggrund af David Mackenzies forrige film, den stærke "Spread", så jeg kan godt melde tilbage mht. regionskodningen, hvis du er interesseret.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1 The Vossen 11 år siden
Efter at have set traileren til den, et utal gange, har jeg haft en enorm interesse i at få den set. Jeg glæder mig også umætteligt til at se den en skønne dag. Er der nogle herinde der allerede har set den, som kan sige godt for den? Nogle der ved hvornår den står til rådighed på købsmarkedet, eller om den i det hele taget har fået gode anmeldelser rundt omkring?
En anden ting, som jeg håber en eller anden kan hjælpe mig med, er, når man ser traileren - - så fra 1:58 - 2:23 kører der et lydspor i baggrunden. Er der en der overhovedet ved hvad det track hedder, og om det kan findes på YouTube. Nu har jeg i godt håb, allerede købt filmens soundtrack, men det var ikke at finde der, og jeg længes sådan efter at have et fuldt nummer kørende i baggrunden, når jeg f.eks. sidder og arbejder, eller andet. Jeg elsker sådan nogle toner, og det ville virkelig ånde lettet op, et eller andet sted, :D.
#2 Kisbye 11 år siden
Metacritic: 55/100
Rotten Tomatoes: 52%
Kan fåes til billig penge på DVD.
http://www.fona.dk/musik-film-spil/film/film-produ...
#3 rockysds 11 år siden
#4 The Vossen 11 år siden
Må du meget gerne. Bare mystisk at den ikke er blevet udgivet på Blu-ray i Danmark endnu, når nu DVD versionen, er.
#5 rockysds 11 år siden