Jeg så det ikke, men sidder med en følelse af, at jeg har gået glip af noget for mine dyre licenspenge. Ikke at det interesserer mig synderligt, men jeg har jo betalt for det.
Hvorfor skal en familie betale så mange penge for det, når de en gang har betalt til DR?
Som det måske fremgår, er jeg ikke den store tilhænger af den danske licens ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#22 Jeg har ikke undersøgt priserne selv, da det ikke havde min interesse. Jeg kender kun de priser de nævnte i TV, så hvad man ellers kunne købe af billetter til andre priser har jeg ingen kendskab til.
Jeg er sgu glad for, at jeg var i Göteborg, så jeg slap for at tænde mit fjernsyn ved en fejl og se noget af det frygtelige show.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det mest groteske er at der er hyret et engelske produktionsteam, obvogn og crew ind - og der er betalt en total vanvittig sum for det - og DR kunne med lidt hjælp have lavet det endnu federe.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#21 davenport 20 år siden
Hvorfor skal en familie betale så mange penge for det, når de en gang har betalt til DR?
Som det måske fremgår, er jeg ikke den store tilhænger af den danske licens ;)
#22 MuManden 20 år siden
925,- endetribunen
1475,- i siderne
500-600,- for en ståplads
Men det er så også liiige i overkanten for 2 timers show som man bare kan se i TV.
#23 Yoda 20 år siden
#24 filmz-Business Monkey 20 år siden
Dronningen blev helt chokeret!
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#25 filmz-Bruce 20 år siden
Ville sgu hellere ha' set Pallesen og Pilmark lave et eller andet.
#26 Jay El 20 år siden
#27 danschier.dk 20 år siden
#28 filmz-yoshimura 20 år siden
#29 filmz-vassago 20 år siden